וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכדותיו של חיים פרי: "אם היו ממשיכים את העסקה הראשונה - סבא היה הבא בתור לצאת"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 15:06

משפחתו של פרי שגופתו חולצה משבי חמאס שיתפה בשיחה עם וואלה על התחושות המעורבות. "סגירת מעגל והתחלה של שיקום, אבל המון עצב ואכזבה", אמרה דפני. "היה לנו לא פעם ולא פעמיים אות חיים ממנו", שיתפה אלה. "הוא היה בחיים - כועסים מאוד ומרגישים פספוס"

בווידאו:יובל, אחיו של יגב בוכשטב, לאחר חילוץ גופתו/אתר רשמי

חילוץ ששת גופות החטופים משבי חמאס עוררו בקרב בני משפחותיהם תחושות מעורבות, שכמהו לחזרתם הביתה. דפני אלביני ואלה ביי, נכדותיו של חיים פרי שגופתו חולצה במבצע היום, שוחחו עם וואלה על השמחה המהולה בעצב.

אלה ביי, נכדתו של פרי, אמרה כי סגירת המעגל תגיע שהחטופים יחזרו. "מבחינתי אין לי את הסגירת מעגל. לא תהיה עד שכל החטופים יחזרו", אמרה. "סבא שלי היה בחיים. היה לנו לא פעם ולא פעמיים אות חיים ממנו. גם מההיכרות שלנו איתו, אנחנו בטוחים שהוא היה יכול לשרוד את בשבי. אנחנו כועסים מאוד ומרגישים פספוס. אנחנו יודעים שכבר בעסקה הראשונה, אם היו ממשיכים אותה, הוא היה הבא לצאת. המדינה שלנו הפסידה מזמן".

אלי ביי חיים פרי. באדיבות המצולמים
"מבחינתי אין לי את הסגירת מעגל. לא תהיה עד שכל החטופים יחזרו". אלה ביי וחיים פרי/באדיבות המצולמים
אלי ביי חיים פרי. באדיבות המצולמים
"כועסים מאוד ומרגישים פספוס". אלה ביי וחיים פרי/באדיבות המצולמים

דפני אלביני הודתה לכוחות הביטחון על חזרתו של סבה, אך אומרת כי עסקה היא הדרך להחזיר את כולם הביתה. "מצד אחד מן סגירת מעגל והתחלה של שיקום ואיכשהו להתקדם בחיים, ומצד שני המון כעס, עצב ואכזבה", אמרה דפני. "עובדתית חזרו הרבה יותר חטופים בחיים בעסקאות מחילוצים צבאיים, ובהם אנחנו גם מאבדים חיילים".

דפני אלביני וחיים פרי. באדיבות המצולמים
"סגירת מעגל והתחלה של שיקום, אבל המון עצב ואכזבה". דפני אלביני וחיים פרי/באדיבות המצולמים
דפני אלביני חיים פרי. באדיבות המצולמים
"הדרך היחידה להביא את כל מי שנשאר בחיים זה בעסקה". דפני אלביני וחיים פרי/באדיבות המצולמים

"המשפחה שלי מהיום הראשון אמרה שהחיים קודמים לכל ולא מוכנים שאף אחד ימות בשביל לחלץ חטופים ובטח גופות", המשיכה דפני. "אנחנו מודים לכל כוחות הביטחון שהיו חלק, אבל חושבים שהדרך היחידה להביא את כל מי שנשאר בחיים זה בעסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully