וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת מונדר: "גופתו הוחזרה מתוך מנהרה בחאן יונס"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 10:40

אחיינו של אברהם מונדר סיפר כי דודו נרצח בשבי חמאס ככל הנראה במהלך חודש מרץ. "אנחנו עוד לא יודעים מה סיבת המוות, מחכים לדוח פתולוגי". במשפחה האשימו: "המדינה בזבזה את הזמן וההזדמנויות להציל אותו"

הצהרתו של מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן בירושלים/רויטרס

איל, אחיינו של החטוף אברהם מונדר שהבוקר (שלישי) הוכרז על הירצחו בשבי חמאס, אמר כי גופתו הוחזרה מתוך מנהרה בחאן יונס. "קיבלנו את הבשורה מקצין הקישור שמלווה אותנו מאז 7 באוקטובר, שהוחזרה גופתו ושנמצא במנהרה בחאן יונס", אמר. "אנחנו עוד לא יודעים מה סיבת המוות, מחכים לדוח פתולוגי, אבל המוות לא קרה לאחרונה, כנראה באזור חודש מרץ".

"הבשורה שוברת, האמנו שהוא בחיים", הוסיף איל. "ידענו שהמשפחות של החברים שהיו איתו קיבלו הודעה שהם לא בחיים אבל המשכנו להיאבק ולהאמין. העסקה של נובמבר הופסקה ביום השביעי, כשברשימה הבאה הוא היה אמור להיות יחד עם מבוגרי ניר עוז. היו עוד פספוסים, ובן אדם בגיל כזה, בתנאים כאלה הצליח לשרוד כל כך הרבה, היו הזדמנויות ויכולנו להציל אותו. כמו שחזרו רותי, קרן ואוהד".

אחיין נוסף, שחר מור, אמר בריאיון ל-103fm כי המדינה "בזבזה את הזמן וההזדמנויות להציל אותו". לדבריו, " הוא החזיק מעמד הרבה מאוד זמן".

אברהם מונדר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אברהם מונדר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האזינו לשיחה עם שחר מור ב-103fm

"זה עוד מקרה נוראי, הדם על הידיים של ממשלת הדמים. יכלו לחלץ אותו לפני ולא לפוצץ את עסקת החטופים ביום האחרון שלה כדי לא לשחק אותה אבו עלי", אמר.

מור סיפר כי דודו, בן 79, "היה צנחן בגבעת התחמושת, הוא היה גיבור מלחמה, כך המדינה שלו גמלה לו לעת זקנה, הפקירה אותו למות".

"העדפנו לשמור על התקווה", הוא הוסיף. "מי שחטף את אברהם זה חמאס, מי שהפקיר - ממשלת ישראל. חמאס זה ארגון רצחני שרוצה רק להרוג, אך הממשלה שלי אמורה להגן על הדוד שלי. מה זאת אומרת? היא בזבזה את כל הזמן וההזדמנויות. בשביל ההישרדות הפוליטית של נתניהו, הדוד שלי מת. תוציאו את כל מי שחי עכשיו".

אברהם מונדר נחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז יחד אישתו רותי, בתו קרן ונכדו אוהד. קרן מונדר ובנה אוהד נסעו ביום שבת לבקר את הסבא וסבתא רותי ואברהם מונדר, שניהם בני יותר מ-70, ונפלו בשבי יחד איתם. בפעימה הראשונה של עסקת החטופים, שבה שוחררו 13 ישראלים, הושבו לישראל קרן, אוהד והסבתא רותי. אברהם נותר בשבי בעזה, עד חילוץ גופתו היום.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully