וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים יצאו מהפגישה עם בלינקן ברגשות מעורבים: "מה שונה הפעם?"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 0:00

"היינו בסרט הזה כמה פעמים", אמרה אתי ישראלי, שאחיינה נחטף לעזה, לאחר הפגישה עם שר החוץ האמריקני. בלינקן הביע מחויבות לגיבוש עסקה, אך חלק מהמשפחות נותרו סקפטיות: "לא יצאתי בתחושות טובות, של הנה, זה קורה"

משפחות חטופים שנכחו היום (שני) בפגישה עם שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן וראש הממשלה בנימין נתניהו יצאו בתחושות מעורבות.

אתי ישראלי, דודתו של איתי חן שהייתה בפגישה עם בלינקן, סיפרה לוואלה: "הוא כל כך לבבי ובסדר. אבל לא יצאתי בתחושות טובות, של הנה, זה קורה. כולנו. לא נאמר מספיק".

"בלינקן ונתניהו ישבו מולי, ושר החוץ אמר שיש קצוות שעדיין לא פתורים, אבל שיש עם מה לעבוד. הוא אמר שעושים הכול כדי שזה יקרה, שהציעו לישראל משהו ושביבי הסכים, ומי שעכשיו צריך לתת אוקיי זה חמאס. הוא אמר שמחר נוסעים לקהיר, יושבים עם הקטארים וזה יעבור לחמאס בתקווה לסגור את קצה החוט" סיפרה. "שאלנו אותו על שאמר להרצוג, שזה המאני טיים, אז שאלנו - למה הוא אמר את זה? הוא ענה - בשביל להראות את החשיבות של הרגע. אבל היינו בסרט הזה כמה פעמים, מה שונה הפעם? עד שהם לא פה זה לא הסוף".

מחאה למען החטופים עם משפחות החטופים מול מלון קמפינסטי שם שוכן בלינקן. 19 באוגוסט 2024. דנור אהרון Danor Aharon, אתר רשמי
"לא נאמר מספיק". מחאה למען שחרור החטופים מול המלון בו שוהה בלינקן/אתר רשמי, דנור אהרון Danor Aharon
מטה משפחות החטופים בפגישה עם שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן. ללא, אתר רשמי
מטה משפחות החטופים בפגישה עם שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן/אתר רשמי, ללא

ורדה, סבתו של עידן אלכסנדר, סיפרה על הפגישה: "הייתה פגישה עניינית", אמרה ההרגשה שלי הייתה טובה, שפת הגוף שלו הייתה נינוחה, ואני מקווה מאוד שזה הולך למשהו טוב. זה שחמאס לא מסכים לדברים - פה צריך לבדוק ולראות".

"הוא פה בשביל לעזור", אמרה ורדה. "הוא לא אמר שנתניהו מציב תנאים, אבל מה שהבנו ממנו זה שחמאס לא מסכים לרעיון של עסקה בכלל, שלא בוער לו. הוא בא לאזור על מנת ללחוץ, על ביבי, על קטאר, על מצרים, ולפעול כדי שלא תפרוץ מלחמה אזורית. בלינקן אמרו לנו 'הגיע הזמן. עכשיו הזמן לעסקה'".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מחאה למען החטופים עם משפחות החטופים מול מלון קמפינסטי שם שוכן בלינקן. 19 באוגוסט 2024. דנור אהרון Danor Aharon, אתר רשמי
הפעם ייסתיים אחרת? מחאת משפחות החטופים/אתר רשמי, דנור אהרון Danor Aharon

משפחות החטופים בעלי אזרחות אמריקאית נועדו הערב עם שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן. בפגישה נכח גם ג'ק לו, שגריר ארה"ב בישראל. בפגישתם, הודו משפחות החטופים לבלינקן ולממשל האמריקאי על המאמצים למען השבת 115 החטופים. ממטה משפחות החטופים נמסר: "אנחנו מודים לך על הנחישות והמחויבות להשבת יקירינו". עוד נמסר כי שר החוץ האמריקני הבטיח למשפחות כי הממשל האמריקאי לא ינוח עד אשר אחרון החטופים יחזור הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully