וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של החטופה תקף את ראש הממשלה: "נתניהו פוחד מסיום המלחמה כי זה סיום שלטונו"

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 10:16

אביה של ארבל יהוד, החטופה כבר 318 ימים, זעם ותקף את נתניהו בריאיון ל-103FM על ההתעכבות הממושכת במגעים לעסקת החטופים. "מדובר בסכנה לילדים של כולנו. ראש הממשלה הפך אותנו לבני ערובה של איראן וחיזבאללה"

מפגינים במיצג חטופים בשכונת צהלה, בסמוך לביתו של הנשיא הרצוג/טל א.מ

ב-7 באוקטובר האחים ארבל יהוד (שעדיין חטופה בשבי) ודולב יהוד ז"ל היו בבתיהם בקיבוץ ניר עוז. ארבל בת ה-28 נחטפה עם בן זוגה אריאל קוניו, ודולב בן ה-36 נרצח. יחיאל יהוד, אביהם של השניים, זעם והאשים הבוקר (שני) את ראש הממשלה בעיכוב מכוון של עסקת חטופים בראיון ל-103FM.

ארבל ודולב יהוד. באדיבות המשפחה
"אם גורל משפחותיכם חשוב לכם, תצאו לרחובות, תעצרו את המדינה"/באדיבות המשפחה

"נתניהו לא משחרר מספיק חבל לצוות המשא ומתן בגלל החבל שמתהדק על הצוואר שלו. פחדן עלוב ומושחת", הדגיש. "הוא צריך לשחרר את בני הערובה וללכת לענייניו, הוא לא ראוי לעם הזה, בטח לא מעמדת ראש הליכוד. מפלגה שבעבר הייתה מגוונת דעות ומפוארת. הוא הפך אותה למפלגת יס-מנים בשירות משפחתו".

"העובדות הן שעשרה חודשים אנחנו לא מצליחים להביא את בני הערובה בחזרה אלינו, וממשיכים להיהרג חיילים, אז מה נכון? במהלכים צבאיים שחררנו שבעה, במשא ומתן שחררנו 110, מה נכון? איפה התבונה המדינית פה? איפה התבונה הצבאית פה?", המשיך יהוד.

סיגי ודולב יהוד עם ילדיהם. באדיבות המשפחה
גופתו של דולב נמצאה בניר עוז בחודש יוני, אשתו ילדה בת באוקטובר לאחר שנחטף/באדיבות המשפחה

"אם גורל משפחותיכם חשוב לכם, תצאו לרחובות, תעצרו את המדינה, תדרשו מהממשלה לאשר את העסקה ולשחרר את בני הערובה המוחזקים בשבי בעזה. לא מדובר רק בסכנה רק לבני הערובה, מדובר גם לילדים של כולנו. ביבי הביא אותנו למצב שכולנו פה בני ערובה של איראן וחיזבאללה", טען.

"חוסר הוודאות שלנו, של משפחות החטופים, לאורך כל עשרת החודשים האחרונים, הוא היום מנת חלקם של כל אזרחי המדינה שיושבים מכווצים ומחכים לדעת איפה ייפול הטיל ומי מיקיריהם ייפול בהתקפה".

"אין תכלית למאמץ הצבאי, את זה אומרים בכירים במערכת הביטחון לשעבר כמו יום טוב סמיה שאמר כי ניתן ביטחונית לצאת מפילדלפי. במצרים אומרים כי הם 'ערבים לכך שלא יהיו מנהרות חוצות בפילדלפי', מה עוד צריך? הוא פשוט פוחד מסיום המלחמה כי סיום המלחמה זה סיום שלטונו", טען והוסיף: "השבת החטופים היא סיום הממשלה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully