וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריב לוין ביקש מהיועמ"שית ייצוג נפרד בשלוש עתירות לבג"ץ

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 14:02

שר המשפטים תקף את היועמש"ית בטענה כי הוא נאלץ שוב ושוב לבקש ייצוג נפרד בשל חוסר ההסכמה בינו לבינה. "כי טוב היה לו לא היינו נקלעים למצב זה פעם אחר פעם", כתב לוין במכתב שהגיש לבהרב מיארה. "במצב שנוצר, ייוצג נפרד הוא הפתרון היחיד האפשרי", הוסיף

יריב לוין מסביר מדוע הוא אוהד דווקא את הפועל תל אביב/מתוך "פוליטיקה ב-90 דקות" של ערוץ הכנסת

שר המשפטים יריב לוין ביקש מהיועצת המשפטית לממשלה ייצוג נפרד בשלוש עתירות לבג"ץ: מינוי אודליה מינס לממלאת מקום יו"ר הרשות השנייה, הליך מינוי נציב שירות המדינה והעתירה נגד מינוי אליעזר צ'ייני מרום לפרויקטור הצפון.

לוין תקף את היועמ"שית בפנייה כשהוא אומר ש"פעם אחר פעם" הוא נאלץ לפנות לייצוג נפרד בשל חוסר ההסכמה של הייעוץ המשפטי לממשלה למהלכים של הממשלה.

במכתב ששלח לוין ליועמש"ית נכתב כי "שעניינן החלטות ממשלה חשובות, יש בעניינן מחלוקת ופער גדול בין עמדת הממשלה לבין עמדת הייעוצת המשפטית לממשלה. אדגיש , כי טוב היה לו לא היינו נקלעים למצב זה פעם אחר פעם. במצב שנוצר הפתרון של מתן ייצוג נפרד הוא הפתרון היחיד האפשרי".

שר המשפטים יריב לוין. מרים אלסטר, פלאש 90
שר המשפטים יריב לוין/פלאש 90, מרים אלסטר

בשבוע שעבר, השר לביטחון לאומי בן גביר תקף גם כן את היועמש"ית וקרא לפטר אותה, בעקבות מכתביה בעניין הפסקת סבסוד מעונות היום לחרדים והמניעה המשפטית בבחירת נציב שירות המדינה הבא

הדיון הראשון התנהל סביב תקצוב מעונות היום של החרדים. בן גביר אמר "חייבים לפטר אותה! ואז פנה לשרים החרדים ואמר: "אם הייתם ערבים - היא לא הייתה מתנהגת ככה. הגיע הזמן לפטר אותה". בן גביר חזר על הקריאות לפיטוריה של בהרב מיארה גם במהלך הדיון על מינוי נציב שירות המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully