וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש משפחה ואיש חסד": גדעון פרי נרצח בפיגוע בשומרון

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 21:08

פרי, בן 38 מקדומים, עבד כמנהל עבודה באזור התעשייה בראון כשאחד מעובדי המפעל, פלסטיני בעל היתר עבודה, תקף אותו עם פטיש וחטף את נשקו. לאחר מאבק על חייו נקבע מותו בביה"ח. הותיר אחריו אישה ו-3 ילדים. עוזיאל ותיק ראש המועצה: "מתאבלים, אך ההתיישבות חזקה מהכל"

הגעת הפצוע לבית החולים בלינסון/שמעון ברוך tps

גדעון פרי בן 38 מקדומים, הוא מנהל העבודה שנרצח היום (ראשון) בפיגוע באזור תעשייה בראון בשומרון. פרי הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים, הורים ואחים. הוא שירת כקצין תקשוב בצה"ל והלך לשירות מילואים החל מתחילת המלחמה בצפון ובעזה.

חבריו מספרים עליו כי הוא "איש גדול. גדעון מימן ופעל במו ידיו למען פרויקטים רבים להנגשה ולסיוע לחלשים ומועטי יכולת, בשקט ובעוצמה, ככה הוא פעל". חבר נוסף מספר עליו כי "הוא היה חבר מדהים, מצחיק בצורה בלתי רגילה. ראשון לעזור בכל מקום. חבר אמת. מגיע לכל מקום ובכל שעה, פותר כל בעיה, מוכשר, יזם, חולם ולוחם".

עוזאל ותיק ראש מועצת קדומים הספיד את פרי ואמר כי "גדעון היה חבר יקר ואהוב. איש משפחה ואיש חסד שהיה הראשון להירתם לכל משימה. קהילת קדומים כולה כואבת ומחבקת את המשפחה. אנו דורשים מממשלת ישראל להבין שאנחנו במלחמה ולהורות לצבא לפעול בהתאם. מתאבלים על מות חברנו, אך איננו נשברים - ההתיישבות של היהודים בארצם חזקה מכל מכת מחבל, ובבניין הארץ ננוחם".

גדעון פרי הוא הנרצח בפיגוע הטרור בשומרון.18 באוגוסט 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
"מימן ופעל במו ידיו למען פרויקטים רבים להנגשה ולסיוע לחלשים ומועטי יכולת". גדעון פרי/אתר רשמי, ללא קרדיט
דוברות איחוד הצלה - מחוז יו"ש: בהמשך להודעת דובר צה"ל על מחבל שתקף אזרח ישראלי באזור התעשייה (פארק תעשיה) בראון. 18 באוגוסט 2024. איחוד ההצלה, אתר רשמי
"התיישבות של היהודים בארצם חזקה מכל מכת מחבל, ובבניין הארץ ננוחם". זירת הפיגוע/אתר רשמי, איחוד ההצלה

פרי נרצח על ידי מחבל פלסטיני שעבד במקום, היכה אותו בראשו עם פטיש וברח. תושבי היישוב התבקשו להסתגר בבתים ולנעול דלתות. כוחות צה"ל חסמו צירים מרכזיים, ופתחו במרדף אחר במחבל שברח מהמקום ברכב. המחבל, עבד עם היתר עבודה במפעל באזור התעשייה. מדובר באזור תעשייה בו אישרו בצה"ל כניסת פועלים פלסטינים אחרי המניעה הגורפת בחודשים הראשונים למלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully