וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: גדעון פרי הוא המאבטח שנרצח בפיגוע בשומרון

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 20:57

המחבל היכה את פרי בראשו וברח מהמקום. צוות רפואי העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים בילינסון ושם נאלצו לקבוע את מותו. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל, צירים מרכזיים נחסמו. המחבל עבד במפעל באזור התעשייה ליד קדומים, בעל היתר עבודה

הגעת הפצוע לבית החולים בלינסון/שמעון ברוך tps

הותר לפרסום כי גדעון פרי, בן 38 מקדומים הוא הנרצח בפיגוע הטרור היום (ראשון) בשומרון, סמוך לקדומים. הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

פרי עבד במתחם ונרצח על ידי מחבל פלסטיני שתקף וחטף את נשקו באזור תעשייה בראון, הסמוך לישוב קדומים. הוא היכה אותו בראשו עם פטיש וברח מהמקום. תושבי היישוב התבקשו להסתגר בבתים ולנעול דלתות. כוחות צה"ל חסמו צירים מרכזיים, ופתחו במרדף אחר במחבל שברח מהמקום ברכב. המחבל, עבד עם היתר עבודה במפעל באזור התעשייה.

כוחות רפואה העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע שנפגע בראשו. הוא פונה לחדר הטראומה בבית החולים בילינסון במצב אנוש, ולאחר מאמצים רבים, נקבע מותו.

מדובר באזור תעשייה בו אישרו בצה"ל כניסת פועלים פלסטינים אחרי המניעה הגורפת בחודשים הראשונים למלחמה. פועלים אלו עברו בדיקה ביטחונית מקדימה ובהתאם בכניסות לאזור התעשייה, לא ברור אם המחבל הועסק במקום או הגיע מבחוץ.

גדעון פרי הוא הנרצח בפיגוע הטרור בשומרון.18 באוגוסט 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
גדעון פרי, בן 38 מקדומים הוא הנרצח בפיגוע הטרור בשומרון/אתר רשמי, ללא קרדיט
כוחות באיזור התעשייה בראון משם נמלט המחבל .18 באוגוסט 2024. -, TPS
כוחות באיזור התעשייה בראון משם נמלט המחבל .18 באוגוסט 2024/TPS, -

שיראל פופקין פרמדיקית איחוד הצלה שהגיעה ראשונה לזירה מסרה: "מדובר בפצוע כבן 40 שסובל מחבלות ופציעות קשות בראשו. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני בחצר המפעל בסיוע רופא צבאי שפינה אותו מהזירה ברכב משוריין של צה"ל לעבר ניידת טיפול נמרץ של צה"ל שתפנה אותו לבית חולים. בשלב זה מצבו מוגדר קשה".

עוזאל ותיק ראש מועצת קדומים הגיב לפיגוע הקשה: "חודשים אנחנו מתריעים על עלייה חמורה בפיגועים, כמה עוד דם יהודי יישפך עד שיבינו שאנחנו באינתיפאד. על מערכת הביטחון וראשי המדינה להכריז מיידית על מצב חירום ביהודה ושומרון, ולהתחיל לפעול בצורה שיטתית לכתישת האויב בכל מקום ובכל זמן. כפפות המשי הכירורגיות חייבות לרדת ובמהירות".

"האויב אינו מבין דבר מלבד כוח, ואנו דורשים העברת מסר ברור לכל מי שחושב לפגוע ביהודי - בלי שחרורים, בלי ערעורים ובלי משפטיזציה - מחבלים צריך לחסל. המציאות בה יהודה ושומרון בוערת והדרג המדיני עדיין מתייחס אל המצב בשטח כזירה משנית לא יכול להמשיך, אירועי המטענים, הירי בצירים ואירועי הפח"ע המתגברים הם האינתיפאדה אותה כולם מנסים להשתיק".

דוברות איחוד הצלה - מחוז יו"ש: בהמשך להודעת דובר צה"ל על מחבל שתקף אזרח ישראלי באזור התעשייה (פארק תעשיה) בראון. 18 באוגוסט 2024. איחוד ההצלה, אתר רשמי
דוברות איחוד הצלה - מחוז יו"ש: בהמשך להודעת דובר צה"ל על מחבל שתקף אזרח ישראלי באזור התעשייה (פארק תעשיה) בראון. 18 באוגוסט 2024/אתר רשמי, איחוד ההצלה

"צריך להחזיר את ההרתעה", תקף גם כן ראש מועצת שומרון, יוסי דגן. "הפיגוע הזה לא יכול היה לבוא בלי ההסתה והמימון הטרור של הרשות הפלסטינית, המחבל הזה יקבל משכורת עתק לכשייתפס, לכל חייו, מהמחבל בחליפה אבו מאזן, התיאום הסיאמי של החמאם. וביום בו ישוחרר יקבל פנסיה של גנרל ב"משטרה הפלסטינית" שהיא זו שאמורה להילחם בטרור ברוח הנסיגות והסכמי אוסלו".

"הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר מהקונספציה, הגיע הזמן שתבין מי האויבים שלנו ומול מי אנחנו מתמודדים". על הפצוע הוסיף: "אנו עומדים יחד מול הטרור הקשה המרים ראש, כולנו מתפללים להחלמתו ומחזקים את ידי כוחות צה"ל שיחסלו את המחבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully