וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאיה שלנו לא הבינה כל כך, היא קצת עצובה": רס"ם במיל' מרדכי יוסף בן שועם מובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 17:21

מאות בני אדם הגיעו להלוויתו בבית העלמין הצבאי הר הרצל בירושלים. בן שועם, ששירת כנהג משא בחיל הלוגיסטיקה, נפל בקרב ברצועת עזה והותיר אחריו אישה ותינוקת בת 9 חודשים. אשתו נתלי ספדה לו: "אהבת חיי, תעיר אותי מהחלום הזה. מחכה שתפתח את הדלת ותגיד שעבדת עליי"

רס"מ במיל' מרדכי בן יוסף שועם מובא למנוחות היום (ראשון) בבית העלמין הצבאי הר הרצל בירושלים. שועם, בן 34 מגבע בנימין, היה נהג משא כבד בגדוד 8119 בחיל הלוגיסטיקה ונפל בקרב במרכז רצועת עזה במהלך השבת. הוא הותיר אחריו אישה ותינוקת בת 9 חודשים. מאות הגיעו לבית העלמין ללוות אותו בדרכו האחרונה, חבריו לחטיבה לא יכלו להגיע.

נתלי רעייתו של מרדכי ספדה לו. "אהבת חיי, בבקשה תעיר אותי מהחלום הזה. זה לא הגיוני ולא נתפס לאף אחד. מלך שלי, איך עזבת אותי לבד. מחכה שתפתח את הדלת ותגיד סתם עבדת עלינו. בובי, אתה לא מבין כמה אנשים אוהבים אותך. איך סבתא אמרה, נפל לנו הכתר. נאיה לא הבינה כל כך, היא קצת עצובה...יפה שלי תראה אותנו אוהבים. הלוואי נאהב כל החיים".

רבקה, אחותו אמרה כי "מומו, קשה לנו.אמרת לכולנו שתחזור איפה אתה? היית מורעל על הצבא, כל פעם שקראו לך ממילואים היית הראשון לרוץ. תשמור על נאיה ואמא מלמעלה".

רס"ם (במיל') מרדכי יוסף בן שועם. דובר צה"ל
"נאיה הקטנה תגדל בלי אבא". מרדכי יוסף בן שועם/דובר צה"ל

מנשה יונה, גיסו של בן שועם ספד לו. "מרדכי גיסי היקר לפני 3 שבועות באת לנחם אותי על מותו של אבי, אמרת לי, אני לא מאמין אבא שלך נפטר? ואני אומר, מרדכי היקר אני עכשיו קובר אותך? אבל הצור תמים פועלו, תמים ישר הוא, מי שעשה את נתלי אלמנה ואת נאיה יתומה , אנחנו מבקשים ממך נקום נקמת הדם השפוך. נאיה בסך הכל בת שנתיים תגדל בלי אבא".

"מרדכי, שלושים וארבע שנים נתן לך בורא עולם. מעולם לא שמעתי עליך מילה אחת רעה מאדם בעולם. חיוך תמיד נסוף על פניו. אהב את החיים ואת המשפחה, זה התחיל לפני 10 חודשים הוא הלך לזהות את גופת חבריו, הוא לא יכל לעמוד בנטל, הפסיק לאכול, והפסיק לשתות ביו לו בחילות אבל היתה לו מטרה והוא נכנס עוד פעם ועוד פעם. מורדי פתחת למשפחה קבר לבוא ולהתפלל כמו רבי שמעון במירון, נשמתך תחת כסא הכבוד. נתת לנו חיים הקרבת את עצמך בגוף ובנפש, היית חדור מטרה כל הזמן".

בבית העלמין הצבאי הר הרצל בירושלים מובא לקבורה בשעה זו רס"מ (מיל') מרדכי יוסף בן שועם, מגבע בנימין, נהג משא כבד בגדוד 8119 שבחטיבת ירושלים בחיל הלוגיסטיקה. 18 באוגוסט 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
רס"מ במיל' מרדכי יוסף בן שועם מובא למנוחות בבית העלמין הצבאי הר הרצל בירושלים/אתר רשמי, ללא קרדיט

עמית, דודתו אמרה כי "איך אפשר להיפרד מדוד אהוב כל כך. תודה על הזמן שהיית איתנו ושמרת עלינו. תמיד היית עם לב ענק ולב רחב ותמיד מושיט יד לעזרה אוהבים אותך לעד".

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ כתב עליו אמש: "איבדנו אדם גדול ומסור למשפחתו ולכל מי שהיה במחיצתו. הוא היה מהעובדים המסורים ביותר של החברה לפיתוח. בשנה האחרונה היה מרדכי מסור לעם ישראל בשירות מילואים ארוך מאד להגנת המולדת אותה אהב כל כך. בשעה קשה זו אנו מחבקים את אשתו נתלי היקרה ואת המשפחה כולה, ונעמוד לצידן בכל שיידרש. אני מבקש למסור חיזוק לכל תושבי היישוב אדם. זכרו של מרדכי הי"ד יהיה איתנו תמיד בהמשך בניין חבל בנימין ותקומת ארץ ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully