וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העובד המסור" שהיה אהוב על הילדים: מרדכי נפל בקרב במרכז רצועה

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 18:22

רס"ם במיל' מרדכי יוסף בן שועם, ששירת כנהג משא כבד בחיל הלוגיסטיקה, נפל בקרב במרכז הרצועה לצד המ"פ שלו רס"ן (במיל') יותם יצחק פלד, שמוקדם יותר נודע דבר נפילתו. בן שועם, שהתגייס למילואים ב-7 באוקטובר, הותיר אחריו אישה ותינוקת בת 9 חודשים

פעילות צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

רס"ם (מיל') מרדכי יוסף בן שועם, מגבע בנימין, נהג משא כבד בגדוד 8119 שבחטיבת ירושלים בחיל הלוגיסטיקה, נפל בקרב במרכז רצועת עזה - כך הותר הערב (שבת) לפרסום. בן 34 היה בנופלו. הותיר אחריו אישה ותינוקת בת 9 חודשים.

במועצה האזורית בנימין, ששועם התגורר בתחומה, ספדו לו: "בקרבות הגבורה ברצועת עזה נהרג השבת חייל המילואים מרדכי בן שועם הי"ד, בן 34, תושב היישוב אדם בבנימין. מרדכי, נשוי לנתלי ואב לתינוקת בת 9 חודשים. הוא התגייס למילואים בשמחת תורה ושירת במשך חודשים ארוכים. הוא נהרג השבת יחד עם המ"פ שלו במשימה מבצעית".

"מרדכי עבד בחברה לפיתוח מטה בנימין ב-5 השנים האחרונות כנהג סוואנה, והיה מעובדיה המסורים ביותר של החברה. הוא הסיע ילדים מהחינוך המיוחד, כיבד אותם והתחבב עליהם עד כדי כך שהוא הוזמן לחגיגות ימי הולדת של הילדים שאותם הסיע".

רס"ם (במיל') מרדכי יוסף בן שועם. דובר צה"ל
רס"ם (במיל') מרדכי יוסף בן שועם/דובר צה"ל

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ כתב עליו גם כן: "איבדנו אדם גדול ומסור למשפחתו ולכל מי שהיה במחיצתו. הוא היה מהעובדים המסורים ביותר של החברה לפיתוח. בשנה האחרונה היה מרדכי מסור לעם ישראל בשירות מילואים ארוך מאד להגנת המולדת אותה אהב כל כך. בשעה קשה זו אנו מחבקים את אשתו נתלי היקרה ואת המשפחה כולה, ונעמוד לצידן בכל שיידרש. אני מבקש למסור חיזוק לכל תושבי היישוב אדם. זכרו של מרדכי הי"ד יהיה איתנו תמיד בהמשך בניין חבל בנימין ותקומת ארץ ישראל".

מוקדם יותר היום, רס"ן במיל' יותם יצחק פלד, בן 34, מראש העין, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119, חיל הלוגיסטיקה, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. פלד היה מתנדב בארגון חסד חיים ואמת, שעוזר למשפחות שכולות ואבלות. בארגון "בית חם לכל חייל" מסרו עם צאת השבת כי הם משתתפים בצער המשפחה והזכירו את פעילותו ההתנדבותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully