וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול באשקלון: רכב התפוצץ בעיר, 2 צעירים נפצעו באורח קל

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 20:53

האירוע התרחש בשעות הצהריים בעיר, המכונית נשרפה כליל מהפיצוץ ו-2 גברים נפצעו והועברו לטיפול בבית החולים. על פי חשד המשטרה, דובר באירוע פלילי המזוהה עם הכנופיה הגרוזינית. צוותי כיבוי אש, משטרה ומד"א בזירה

ניסיון חיסול בפתח תקווה: שני צעירים פצועים קשה ובינוני מפיצוץ רכב/דוברות כב"ה

פיצוץ רכב פרטי התרחש היום (ראשון) ברחוב שלום עליכם באשקלון. שוטרים שהגיעו למקום ערכו סריקות, איתרו 2 צעירים בשנות ה-20, שככל הנראה היו בתוך הרכב או בקרבתו, וכתוצאה מכך נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים ברזילי.

צוות של לוחמי אש הגיעו לזירת האירוע. מפקד המשמרת רב רשף חן בלפר מסר: "ההודעה הראשונית שקיבלנו היא שריפת רכב כתוצאה מפיצוץ, הנחתי את הלוחמים לעבוד בזהירות בשל חשד לפלילים, ובנחישות לכיבוי הדליקה במהירות האפשרית. עם סיום פעולות הכיבוי, המשטרה והגורמים הרלוונטים המשיכו לטפל באירוע".

מתחקור ראשוני, שני הצעירים תושבי העיר, מזוהים עם הכנופיה הגרוזנית. עוד עלה החשד כי האירוע הינו על רקע סכסוך פלילי בין עבריינים.

ניסיון חיסול פלילי באשקלון.18 באוגוסט 2024. דוברות משטרת ישראל
ניסיון חיסול פלילי באשקלון.18 באוגוסט 2024/דוברות משטרת ישראל
ניסיון חיסול פלילי באשקלון.18 באוגוסט 2024. דוברות משטרת ישראל
ניסיון חיסול פלילי באשקלון.18 באוגוסט 2024/דוברות משטרת ישראל

אירוע דומה, התרחש לפני כחודש בחיפה. אישה בת 34, תושבת העיר, נפצעה באורח קשה מפיצוץ רכב בין נצרת לאכסאל בצפון. עם קבלת הדיווח צוות שוטרים הוזנק למקום, והחלו בסריקות לאיתור חשודים. בתוך כך, חבלני המשטרה בדקו את מקור הפיצוץ. הרקע לאירוע הוא סכסוך עבריינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully