וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרה עשרות פעמים, עד שהסכין נשברה: סיגל איצקוביץ' הואשמה ברצח בנסיבות מחמירות של בנה ליאם

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 13:13

לפי כתב האישום, האם נטלה סכין מהמטבח ודקרה את בן השש שהיה באמבטיה עד שנגרמו לו חתכים שחדרו ללב, לריאות, ולהב הסכין ננעץ בגולגולת. לאחר מכן שטפה את הסכין, יצאה מביתה ותקפה עוברת אורח ושומר בקניון עם גרזן. "מותו של הקטין נגרם מחבלה רב מערכתית", צוין

הגשת כתב אישום נגד סיגל איצקוביץ ברצח בנה/אורי סלע, ניב אהרונסון

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד סיגל איצקוביץ' בגין רצח בנסיבות מחמירות של בנה ליאם, בן כ-6, בביתם בהרצליה. בנוסף, מיוחסות לנאשמת עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הריגת בעל חיים, שיבוש מהלכי משפט ועוד.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) בחודש יולי, שהתה הנאשמת לבדה עם בנה בביתם, נטלה סכין מהמטבח, דקרה תחילה את כלבתם ולאחר מכן ניגשה לבנה שהיה באמבטיה ודקרה אותו עשרות דקירות בכל חלקי גופו. כתוצאה מעוצמת הדקירות, נשברה הסכין, באופן שקצה הלהב נותר נעוץ בגולגולת.

הנאשמת יצאה מחדר הרחצה לאחר ביצוע ברצח, שמעה את יללותיה של הכלבה הפצועה ומחשש ששכנים ועוברי אורח ישמעו את היללות, סגרה תריס ודקרה את הכלבה עשרות פעמים נוספות באמצעות סכין וגרזן, עד שגרמה למותה.

סיגל איצקוביץ' שהרגה את בנה בהרצליה, ביה"ש מחוזי תל אביב, 18 באוגוסט 2024. אורי סלע
סיגל איצקוביץ' שהרגה את בנה בהרצליה, ביה"ש מחוזי תל אביב, 18 באוגוסט 2024/אורי סלע

לאחר מכן, שטפה הנאשמת את הסכין בו רצחה את בנה, החליפה את בגדיה ויצאה מהבית לכיוון קניון "שבעת הכוכבים", כשהיא מגואלת בדם ואוחזת בגרזן בידה. בדרך, תקפה הנאשמת באמצעות הגרזן עוברת אורח שנקרתה בדרכה וכן נעצה את הגרזן במכסה הרכב בכביש. כאשר הגיעה לקניון, תקפה את המאבטח, שנאבק עימה בניסיון ליטול ממנה את הגרזן.

"החל מהשעה 12:35 שהתה הנאשמת לבדה עם הקטין ובאפי בבית" - כך לפי כתב האישום שהוגש בחודש יולי על ידי פרקליטות מחוז ת"א (פלילי). "ליאם ביקש מאמו ללכת לים והיא השיבה שייכנס לאמבטיה וישחק שם. ב-15:10 דקרה את הכלבה, וב-16:50 נטלה סכין באורך 20 סנטימטרים, ניגשה לאמבטיה ודקרה את ליאם. לאחר מכן חזרה ודקרה שוב את הכלבה למוות".

עוד מפרט כתב האישום כי "כתוצאה ממעשיה של הנאשמת, נגרמו לקטין 12 פצעי חתך ודקירה בגב, כאשר חלק מתעלות הדקירה חדרו לחלל הצדר, ללב, לריאות, לכבד ולטחול לפחות ארבעה פצעי חתך ודקירה בראש, כאשר אחד הפצעים חודר לחלל הגולגולת עד לקרום הקשה ובו ננעץ קצה להב הסכין; פצעי חתך ודקירה בצוואר; לפחות 15 פצעי חתך בגו, בזרועות ובפנים; שפכי דם תת עוריים באפרכסת השמאלית ובזרוע השמאלית. מותו של הקטין נגרם מחבלה רב מערכתית, כתוצאה מפצעי החתך והדקירה בגב שפגעו בלב, בריאות, בכבד ובטחול".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
סיגל יאנה איצקוביץ מהרצליה היא האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6, הרצליה, 16 ביולי 2024. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
סיגל יאנה איצקוביץ מהרצליה היא האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6, הרצליה, 16 ביולי 2024/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סיגל איצקוביץ' שהרגה את בנה בהרצליה, ביה"ש מחוזי תל אביב, 18 באוגוסט 2024. אורי סלע
סיגל איצקוביץ' שהרגה את בנה בהרצליה, ביה"ש מחוזי תל אביב, 18 באוגוסט 2024/אורי סלע

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמת ביצעה את העבירה החמורה בספר החוקים, עת רצחה את בנה הקטין, בן כ-6, באכזריות וללא רחם.

במהלך הקראת כתב האישום, אמרה סיגל בפתח הדיון כי כל מה שרציתי להגיד זה שהמשפחה שלנו נחטפה על ידי חייזרים, עברנו זוועות בחללית. הבן שלי עבר ניסויים בחללית, זה היה מזוויע ומחריד. הם פלשו לנו לבית ולגוף ופעלו דרכנו. הדם של הבן שלי לא נשפך לחינם. יש בינינו חוצנים והם מסתובבים בינינו בכדור הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully