וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: נחשף סרטון חטיפתו של אריה זלמנוביץ' לעזה

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 22:31

זלמנוביץ' נראה מובל על אופנוע, חבול בראשו, כשהמון עזתי מתקבץ מסביבו ומכה אותו. קיבוץ ניר עוז מסר בעקבות הפרסום: "זו תזכורת כואבת לכך שהזמן לא פועל לטובת החטופים. העובדה שהסרטון נחשף דווקא כעת, כשאנו ניצבים בפני סבב מו"מ קריטי, היא צלצול אזהרה מהדהד"

סרטון החטיפה של אריה זלמנוביץ'/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סרטון המתעד את חטיפתו של אריה זלמנוביץ' ב-7 באוקטובר לעזה פורסם היום (שבת) לראשונה. בסרטון נראה זלמנוביץ' כשהוא יושב על אופנוע עם החוטפים, בשעה שמסביבו המון תושבי עזה המנסים להכות אותו.

קיבוץ ניר עוז פרסם הערב הודעה בעקבות חשיפת הסרטון, שהמשפחה אישרה את הפצתו לאחר שראתה אותו. בהודעת הקיבוץ נאמר: "היום נחשפנו לסרטון נוסף מהשבעה באוקטובר, המתעד את רגעי החטיפה האכזריים של חברינו אריה זלמנוביץ' (86) מביתו בקיבוץ ניר עוז לשערי הגיהינום של עזה. הסרטון מציג את הרגעים הקשים שבהם אריה מובל על אופנוע, חבול בראשו, בעוד המון עזתי מכה אותו באכזריות. תיעוד מצמרר שממחיש את הסבל והזוועות, ואת עינויי הגוף והנפש שעברו ועדיין עוברים חטופינו בידי חלאות האדם, כבר מעל עשרה חודשים".

אריה זלמנוביץ'. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"דמות אהובה ויקרה". אריה זלמנוביץ'/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הקיבוץ הוסיף: "אריה, דמות אהובה ויקרה בקיבוצנו, לא זכה לשוב הביתה. הוא נרצח במהלך שהותו בשבי כשהוחזק בתנאים מחפירים, ולא קיבל את התרופות והטיפול החיוני להישרדותו. זוהי תזכורת כואבת לכך שהזמן לא פועל לטובת החטופים. העובדה שהסרטון נחשף דווקא היום, כשאנו ניצבים בפני סבב משא ומתן קריטי, היא צלצול אזהרה מהדהד לכלל הגורמים המעורבים. מדובר בהזדמנות מכרעת - ואולי האחרונה - להציל את חיי החטופים שנותרו בשבי. כל רגע שחולף מסכן את חייהם ומקרב את קו הסיום הטרגי.

הקיבוץ קרא לכל הגורמים המעורבים במשא ומתן - החל מראש הממשלה בנימין נתניהו ועד לצוותי המו"מ: "להבין שזוהי שעת מבחן. אין עוד זמן לשיקולים פוליטיים או אישיים. זה הזמן לקבל החלטות אמיצות ולהבטיח את חזרתם של כל החטופים הביתה. העם בישראל לא יסלח למי שימשיך ויטרפד עסקה שתשיב את היקירים שלנו הביתה. אין ניצחון בלי החטופים. החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully