וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והפעם - "עמית-לונן": הנאום של עו"ד בן יצחק נגד מפקד משטרת חדרה

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 22:08

בהפגנה למען שחרור החטופים ונגד ראש הממשלה, עו"ד גונן בן יצחק התייחס למכתב התרעה לפני תביעה ששלח השבוע נגד מפקד משטרת חדרה. "זה אירוע יוצא דופן שבו קצין המשטרה הכי בכיר הוא גם העבריין הכי בכיר", אמר, "אנחנו נלחמים כדי שתהיה פה משטרה חזקה וממלכתית"

עו"ד גונן בן יצחק בהפגנה בקיסריה. 17 באוגוסט 2024/ללא

בהפגנה למען החלפת ראש הממשלה והקדמת הבחירות שהתקיימה הערב (שבת) בקיסריה, נשא עו"ד גונן בן יצחק נאום חריף שבו תקף את מפקד משטרת חדרה, סנ"צ עמית פולק, וכינה אותו בזלזול "עמית-לונן". זאת, לאחר שפולק שלח מכתבי התרעה לפני תביעה אזרחית לחמישה אזרחים-מפגינים בהם גונן בן יצחק עצמו, שכתבו כנגדו בפייסבוק.

בן יצחק שלח השבוע למפכ"ל המשטרה מכתב התרעה לפני עתירה מנהלית, בדרישה להדיח את פולק לאלתר. "זה אירוע די יוצא דופן, שבו קצין המשטרה הכי בכיר הוא גם העבריין הכי בכיר", אמר בהפגנה, "אני שמח לראות שיש פה משטרה, אפילו הרבה משטרה. היום בצהריים הגיעו מחבלים יהודים לכפר בשומרון ואחד מהם נעצר, אבל המשטרה, משטרת מחוז ש"י, לא באה לקחת את העצור כי שם אין משטרה. אבל פה אנשים שנלחמים על הדמוקרטיה, ואגב נלחמים גם לטובת המשטרה, גם אם השוטרים לא מבינים את זה. אנחנו נלחמים כדי שתהיה פה משטרה חזקה, טובה וממלכתית, אבל לפה מגיעים שוטרים ולשם לעבריינים. זו בושה".

עמית פולק. שלומי גבאי
עמית פולק/שלומי גבאי
הפגנה מול ביתו של ראש הממשלה  בנימין נתניהו ,קיסריה. יואב איתיאל
הפגנה מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ,קיסריה/יואב איתיאל

בן יצחק, בשם מערך העצורים של פעילי המחאה, שלח השבוע מכתב לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ובו הוא העלה שורה של נימוקים לדרישתו להשעות את סנ"צ עמית פולק, מעבר לחקירה המתנהלת. הוא הזכיר את המשפט שניהלה מח"ש כנגדו פולק ואשתו, שבו זוכה קצין המשטרה מהחשדות נגדו, אולם בן יצחק טען כי "במהלך ההליך עלו כנגד פולק עובדות קשות אשר מעמידות את כשירותו לשמש בתפקדי פיקוד במשטרה בספק גדול".

פולק, ששוב הסתבך עם המחלקה לחקירות שוטרים, מצוי עכשיו בחקירה על רקע חשד לתקיפת שלושה "לוחמי כיפור 73" בני שבעים ומעלה, שימוש לרעה בכוח המשרה ושיבוש מהלכי חקירה. במעמד מביש לקצין משטרה התדפקו חוקרי מח"ש על דלת ביתו בניסיון לתפוס את הטלפון הנייד שלו הדרוש להם לחקירה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully