וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל למתגייסי הצנחנים: "לא מוכנים שתהיה נוכחות ויכולת לחמאס ברצועה"

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 15:24

הלוי הגיע ללשכת הגיוס בתל השומר למפגש עם מתגייסים החדשים לחטיבת הצנחנים ושיבח את פעולת החטיבה ברצועה. על רקע הפגנות החרדים בנוגע לחוק הגיוס השבוע אמר: "כל אחד גדל במקום אחר, כל אחד בא מבית אחר, ואנחנו מחבקים את הכל לתוך צה"ל"

הרמטכ"ל למתגייסי הצנחנים: אנחנו לא מוכנים שתהיה הנוכחות והיכולת של חמאס ברצועת עזה/דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע היום (חמישי) למפגש עם המתגייסים החדשים לחטיבת הצנחנים בלשכת הגיוס בתל השומר. "חטיבת הצנחנים נלחמת ברצועת עזה כדי לפרק את ארגון חמאס", אמר בפתח דבריו.

"זה אומר להרוג את המפקדים שלו, לפגוע ולהרוג כמה שיותר פעילים שלו ולהשמיד את התשתיות של חמאס ברצועת עזה. אחרי מה שקרה בשבעה באוקטובר, אנחנו לא מוכנים שתהיה הנוכחות הזו והיכולת הזו של חמאס ברצועת עזה, ואנחנו מאוד מאוד נחושים בזכות זה שיש לנו גם מתגייסים קדימה, מאוד ערכיים, מאוד חזקים, מאוד נחושים, נדע להתמיד.

"כל אחד גדל במקום אחר, כל אחד בא מבית אחר, והכל טוב, ואנחנו מחבקים את הכל לתוך צה"ל, באמת בשמחה גדולה מאוד. מתי הכוח הזה נהיה הרבה יותר טוב? כשאנשים שונים רואים משימה אחת ויודעים לעבוד ביחד. בשביל אותה משימה, המשיך".

הרמטכ"ל למתגייסי הצנחנים: אנחנו לא מוכנים שתהיה הנוכחות והיכולת של חמאס ברצועת עזה.15 באוסט 2024. דובר צה"ל
הרמטכ"ל למתגייסי הצנחנים: אנחנו לא מוכנים שתהיה הנוכחות והיכולת של חמאס ברצועת עזה.15 באוסט 2024/דובר צה"ל
הרמטכ"ל למתגייסי הצנחנים: אנחנו לא מוכנים שתהיה הנוכחות והיכולת של חמאס ברצועת עזה.15 באוסט 2024. דובר צה"ל
הרמטכ"ל למתגייסי הצנחנים: אנחנו לא מוכנים שתהיה הנוכחות והיכולת של חמאס ברצועת עזה.15 באוסט 2024/דובר צה"ל

למרות יום הגיוס הנרחב שאירע היום בבסיס תל השומר, אתמול מאות חרדים הפגינו החל משעות הבוקר בכמה מוקדים בצפון הארץ נגד גיוס בני הישיבות. במהלך ההפגנות, חסמו צירי תנועה והציתו אש בסמוך לגדרות בסיס צה"ל באזור. במשטרה סיפרו כי המפגינים התעמתו עם השוטרים, חסמו את הכבישים תוך שימוש באלימות, השלכת חפצים וקריאות נאצה לעבר השוטרים והחיילים ששהו בבסיס מתוקף תפקידם.

כמו כן, במשטרה עדכנו כי "נעצרו 12 חשודים בחשד להפרת הסדר הציבורי וגם כעת ממשיכות הפרות הסדר במקום בעוד המשטרה פועלת להרחקת המפגינים מהבסיס".

במקביל, אלפי מפגינים חרדים נבלמו על ידי המשטרה בדרכם להפגנות בסמוך לבסיס מחו"ה אלון שבגליל התחתון. כוחות המשטרה עצרו אוטובוסים מלאים במפגינים בדרכם לצפון וב"וועדה להצלת עולם התורה" של הפלג הירושלמי זעמו ואיימו: "מאות האוטובוסים יעצרו את נסיעתם כעת, ואלפי מפגינים יעצרו את תנועת הרכבים בכל רחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully