וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא במקום: יאיר נתניהו השווה בין היועמ"שית לשליט צפון קוריאה

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 12:36

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, העלה פוסט לאינסטגרם, בו מופיעה ההשוואה בין גלי בהרב מיארה לקים ג'ונג און. הסטורי שפרסם מצטרף להשתלחות נוספת ביועמ"שית שהדהד נתניהו בחודש שעבר

יאיר נתניהו תקף בחריפות את קטאר במהלך הרצאה בכנסיה ליד מיאמי/UnXeptable

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, העלה היום (חמישי) סטורי ברשת החברתית אינסטגרם בו הוא משווה בין היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לשליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און. בתמונה שהעלה נתניהו, נראה אדם שאינו חובש משקפיים שמביט בבהרב מיארה. כאשר עוטה הצופה את משקפיו, הדמות שבה הוא מביט מתבררת כג'ונג און.

ביולי, נתניהו פרסם באותו החשבון סטורי כתגובה לכתבה של ערוץ 14 בה נטען כי "הפרקליטות החליטה לא לפתוח בחקירה על השוואת רה"מ לצורר הנאצי". יאיר בתגובה לפרסום כתב "גלי מיארה סער מסיתה את דמו של ראש הממשלה".

האירוע הנ"ל מצטרף לשורה של אירועים בהם ישנה הסתה נגד פעולותיה של היועמש"ית. בתחילת חודש יולי, ראש לשכת עורכי הדין עו"ד עמית בכר פנה במכתב לפרקליט המדינה עמית איסמן בדרישה לפתוח בחקירה נגד איש התקשורת ינון מגל, בחשד להסתה נגד היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה.

פוסט שהעלה יאיר נתניהו לאינסטגרם. 15 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פוסט שהעלה יאיר נתניהו לאינסטגרם. 15 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הביקורות המרמזות על התמונה של יאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
הביקורות המרמזות על התמונה של יאיר נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

מכתבו של עו"ד בכר מגיע לדבריו לאחר ציוצים שפרסם מגל בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), ובהם לפי טענת עו"ד בכר מסית מגל נגד היועמ"שית. "יש חשש כבד שאמירותיו עלולות להוביל לפגיעה פיזית בבהרב מיארה", כתב בכר לאיסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully