וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להסתה בזמן תפילה: אימאם מקלקיליה נעצר בגין תמיכה בטרור

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 11:16

איש הדת, תושב העיר בן 49 נעצר במהלך תפילה במסגד, שהוא חשוד בעבירות הסתה ועידוד לטרור. במהלך מעצרו, נמצאו ביתו חוברות הסתה נגד המדינה ואזרחיה. הוא נעצר ויובא לדיון הארכת מעצר בבית משפט, חקירתו נמשכת

כוחות צה"ל פועלים בקלקיליה לאחר רצח אזרח ישראלי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שוטרי מרחב שומרון, השיתוף עם כוחות צה"ל מחטמ"ר אפרים עצרו אתמול (רביעי) חשוד, תושב קלקליליה בן 49, אימאם במסגד בעיר, בעבירות הסתה במהלך תפילה. הוא נעצר ויובא לדיון בבית המשפט בנוגע להארכת מעצרו.

עם מעצרו, הגיעו הכוחות לביתו לצורך חיפוש, שם נמצאו בין היתר חוברות הסתה כנגד מדינת ישראל ואף בחלקם על פי החשד הסתה לטרור. לאחר מעצרו הובא החשוד לחקירה ביחידה לחקירת פשעים של מרחב שומרון, שם קשר עצמו החשוד לחשדות נגדו. בסיום הוא נעצר ויובא בהמשך לדיון בבית המשפט בנוגע להארכת מעצרו, החקירה בעניינו נמשכת.

חוברות הסתה לטרור שנמצאו בביתו של החשוד בקלקיליה. לא, דוברות משטרת ישראל
חוברות הסתה לטרור שנמצאו בביתו של החשוד בקלקיליה/דוברות משטרת ישראל, לא
חוברות הסתה לטרור שנמצאו בביתו של החשוד בקלקיליה. לא, דוברות משטרת ישראל
חוברות הסתה לטרור שנמצאו בביתו של החשוד בקלקיליה/דוברות משטרת ישראל, לא

לאורך כל השנה, במשטרה פועלים, תוך מיקוד ומיצוי יכולות מבצעיות ומודיעיניות, לצורך ניטור וסיכול פרסומי הסתה ותמיכה בטרור. ניסיון העבר מלמד כי קיים קשר ישיר בין הסתה ותמיכה בטרור למעשי טרור. המשטרה תמשיך לחשוף ולעצור את כל מי שמסית לטרור או שמעודד או תומך במעשי טרור, בין אם בבתי תפילה, מאחורי מקלדת או בכל מקום אחר, ותפעל למצות עמו את הדין.

בשבוע שעבר גבר בן 60 נפצע באורח קשה בפיגוע ירי סמוך למוסך בקלקיליה, ופונה למרכז הרפואי 'דרוויש נאזל' בעיר לצורך קבלת טיפול רפואי ראשוני. לאחר שהתייצב מצבו הועבר לידי כוחות ישראלים ופונה להמשך קבלת טיפול במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.

במהלך הפיגוע, המחבל, טארק דאווד, פצע את הישראלי ששהה בעיר ועוד שני פלסטינים נוספים - כך מסר דובר צה"ל. דוואד ניסה להימלט וחוסל על ידי מח"ט אפרים סמוך לעזון, לאחר שבוצע אחריו מרדף. לפי הפלסטינים, דוואד היה בין המשוחררים בעסקת החטופים בחודש נובמבר. מתחילת המלחמה חוסלו כ-15 מחבלים בעיר וחלקם אף ניסו לייצר התארגנות טרור מסודרת בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully