וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי בקלקיליה: ישראלי נפצע קשה, המחבל - שוחרר בעסקת החטופים

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 22:43

המחבל ירה לעבר אזרח ישראלי ששהה בעיר, פצע אותו ושני פלסטינים נוספים - כך מסר דובר צה"ל. כוחות צה"ל חיסלו את המחבל ששוחרר בעסקת חטופים בחודש נובמבר. הישראלי פונה למרכז הרפואי 'דרוויש נאזל' בעיר ולאחר שהתייצב מצבו הועבר לידי כוחות ישראלים

חשד לפיגוע ירי בחוואה/סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

גבר בן 60 נפצע היום (שני) באורח קשה אך יציב בפיגוע ירי סמוך למוסך בקלקיליה, ופונה למרכז הרפואי 'דרוויש נאזל' בעיר לצורך קבלת טיפול רפואי ראשוני. לאחר שהתייצב מצבו הועבר לידי כוחות ישראלים ופונה להמשך קבלת טיפול במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.

במהלך הפיגוע, המחבל, טארק דאווד, פצע את הישראלי ששהה בעיר ועוד שני פלסטינים נוספים - כך מסר דובר צה"ל. דוואד ניסה להימלט מהעיר וחוסל על ידי מח"ט אפרים סמוך לעזון, לאחר שבוצע אחריו מרדף. לפי הפלסטינים, דוואד היה בין המשוחררים בעסקת החטופים בחודש נובמבר. מתחילת המלחמה חוסלו כ-15 מחבלים בעיר וחלקם אף ניסו לייצר התארגנות טרור מסודרת בעיר.

בחודש יוני, אמנון מוכתר מפתח תקווה, נורה למוות ברכבו בקלקיליה, ולפי גורמים בצה"ל מסמתן כי הוא נורה על רקע לאומני. מוכתר נורה ולאחר מכן רכבו הוצת. מחקירה ראשונית עלה כי היה מוכר לסוחרים בעיר הפלסטינית, בה נהג לערוך קניות של פירות וירקות. על פי תמונות מהזירה, לאחר שנורה רכבו הוצת ורישיון הנהיגה שלו נלקח.

המחבל שחוסל הערב בקלקיליה הוא טארק דאוד, פעיל חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המחבל שחוסל הערב בקלקיליה הוא טארק דאוד, פעיל חמאס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד עלה מפרטים ראשוניים כי מוכתר נכנס לעיר דרך מעבר אליהו. בקלקיליה כמו גם בערים פלסטיניות נוספות באיו"ש אין מחסום בידוק לבאים לעיר, אולם קיים שילוט במרחב האוסר על ישראלים להיכנס לשטח A.

  • עוד באותו נושא:
  • קלקיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully