וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההנהגה שמה את טובתה האישית מעל טובת הציבור": בנט בביקורת חריפה על הממשלה

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 16:20

בנט טען לחדירתם של אינטרסים אישיים לשיקול הדעת של הפוליטיקאים: "חייבים להחליף את המנהיגות בישראל", אמר. על רקע הורדת דירוג האשראי של ישראל, תקף גם את ההתנהלות הכלכלית חסרת האחריות של הממשלה

דבריו ראש הממשלה נפתלי בנט המתגורר סמוך לזירת הפיגוע/גדעון מרקוביץ'/TPS

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תקף היום (רביעי) את התנהלות הממשלה ואמר כי "ההנהגה שמה את טובתה על פני מדינת ישראל - חייבים להחליף אותה". את הדברים אמר בנט בכנס "ישראל היום" לחינוך.

"אנחנו צריכים שינוי," אמר. "ההנהגה לא טובה. עובדה. הנהגה לא טובה ערכית, שלעיתים קרובות שמה את טובתה האישית מעל טובת המדינה, את טובת הסקטור מעל טובת המדינה, או שבקנאות מתעלמת מהעולם וצועקת 'נפציץ פה ונטיל פצצת אטום על עזה'. מתנהלים בצורה ילדותית ובלתי אחראית".

ראש הממשלה לשעבר הוסיף וקרא להחלפת הממשלה והצמרת הביטחונית. ''זה כמו חברה עסקית, אם יש לה יסודות טובים אבל ההנהלה גרועה, מחליפים הנהלה. חייבים להחליף את המנהיגות בישראל, גם את המנהיגות הפוליטית וגם את המנהיגות הביטחונית''.

נפתלי בנט בוועידת החינוך של "ישראל היום״. 14 באוגוסט 2024. גדעון מרקוביץ-ישראל היום, אתר רשמי
"הנהלה גרועה- מחליפים". בנט נואם בוועידת החינוך של "ישראל היום"/אתר רשמי, גדעון מרקוביץ-ישראל היום
בצלאל סמוטריץ'. צילום: אורן בן חקון/פלאש 90, עיבוד תמונה
"התנהלות כלכלית לא אחראית". שר האוצר בצלאל סמוטריץ'/עיבוד תמונה, צילום: אורן בן חקון/פלאש 90

בנט, לשעבר גם שר הכלכלה, הוסיף להתייחס להורדת דירוג האשראי של ישראל בידי חברת פיץ' אתמול. "זה לא רק בגלל המלחמה אלא בגלל התנהלות כלכלית לא אחראית", אמר. בהחלטתה, ציינה סוכנות הדירוג את המלחמה בעזה והחשש למלחמה אזורית, יחד עם חוסר היציבות הפוליטית ו"שיקולים הנובעים מצרכים קואליציוניים אשר עלולים להוות סיכון לתחזיות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully