וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהוריו של עומר בן ה-23 עוסקים בשחרורו מהשבי - המיזם המיוחד להצלת העסק המשפחתי

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 15:22

שבוע שעבר, הושק קמפיין גיוס המונים הקורא לסייע לעסק היינות המשפחתי. בעקבות כך פנה ועד עובדי הכנסת אל אביו של עומר והודיע כי הכנסת תרכוש ממנו 1,200 חבילות במיזם מיוחד. "מבקשים מכל עם ישראל להרים בארוחות שישי כוס לחיי עומר ושובו הביתה"

הפגנה לעסקת חטופים בדרך בגין/רני גרף

מרגע שבנם עומר נחטף ב-7 באוקטובר הפכו שי וניבה ונקרט את המאבק לשחרורו משבי החמאס למשימת חייהם - והעסק המשפחתי לשיווק יינות בוטיק נקלע לקשיים כלכליים. בשבוע שעבר, אף הושק קמפיין גיוס המונים הקורא לסייע למשפחה. בעקבות כך פנה ועד עובדי הכנסת, בהנחיית יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, אל אביו של עומר והודיע כי הכנסת תרכוש ממנו 1,200 חבילות במיזם שנקרא "לחיי עומר ולמען שובו".

בבית משפחת ונקרט מגדרה מחכים בציפייה דרוכה לרגע שבו בן המשפחה עומר בן ה-23, שנחטף לעזה בשבעה באוקטובר ישוב ויתאחד עם יקיריו. מאז נחטף על ידי מחבלי החמאס בתיעוד שפורסם ברשתות, נאבקת משפחתו להשיבו הביתה. בשל העיסוק הרב במאבק לשחרור החטופים נקלע העסק המשפחתי לקשיים כלכליים ומחזור המכירות צנח בכ-70%.

"עומר שלנו ציין יום הולדת 23 בשבי חמאס. בננו הבכור, ילד קסם, חתיך, מלא שמחת חיים, כזה שממש כיף לגדל, מודל לחיקוי לאחיו ואחותו, עומר חולה קוליטיס, מחלה כרונית במעיים. יש לו ממש רימון בבטן שיכול להתלקח בכל רגע", נכתב בעמוד מימון ההמונים.

ההורים הוסיפו: "בשבעה באוקטובר, בהחלטה ספונטנית, בשעה חמש בבוקר, נסע עם חברתו הטובה קים דמתי למסיבת הנובה ברעים, החלטה ששינתה את מסלול חייהם וחיינו. בהתכתבות האחרונה שלנו עם עומר בשעה 7:50, סיפר שהם במיגונית, שהאזעקות הוחלפו בירי חי ושיש כאוס מסביב. 'אני מת מפחד' כתב והקשר עם עומר נותק". קים ז"ל לא שרדה את המתקפה האכזרית של המחבלים ועומר נחטף. תיעוד חטיפתו פורסם על ידי החמאס בצהרי אותו היום.

"מאותו יום אנחנו בסיוט מתמשך ובתוך רכבת הרים רגשית מטורפת", כתבו ההורים, "אנחנו נמצאים במשימת חיינו 24/7 להציל את עומר מהשבי ולהחזיר אותו הביתה. יש בבעלותנו עסק לשיווק יקבי בוטיק שפעילותו כמעט הופסקה מאז ה-7 באוקטובר. לאורך כל השבועות שחלפו, ביקשנו מחברים, משפחה ומכל עם ישראל להרים בארוחות שישי כוס לחיי עומר ושובו הביתה. עכשיו אנחנו מבקשים שהיין בכוס יהיה שלנו. נשמח לקבל את תמיכתכם ותפילתכם לשובו במהרה של עומר שלנו עם כלל החטופים והחטופות".

עומר ונקרט, חטוף בשבי חמאס. באדיבות המשפחה
עומר ונקרט, חטוף בשבי חמאס/באדיבות המשפחה
שי,אביו של החטוף עומר ונקרט בחדרו , גדרה. ראובן קסטרו
שי,אביו של החטוף עומר ונקרט בחדרו , גדרה/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר בעקבות קריאתו של שי לסיוע לעסק המשפחתי שנקלע לקשיים כלכליים פנתה חברת ועד עובדי הכנסת נטלי שלף אל מטה משפחות החטופים ושם חיברו אותה לאב שנלחם למען החזרת בנו. בהנחיית יו"ר הכנסת אוחנה, ביקשו מנכ"ל הכנסת משה (צ'יקו) אדרי ויו"ר הוועד עו"ד הודיה קין מנטלי להודיע לאביו של עומר כי הכנסת תרכוש ממנו 1,200 חבילות במיזם שנקרא "לחיי עומר ולמען שובו".

בעקבות הרכישה פנה השבוע הוועד אל העובדים: "את מארז ראש השנה לשנת תשפ"ה, רכשנו באמצעות שי ונקרט, אביו של עומר שנחטף ממסיבת הנובה, לאחר שחילץ עצמו מהמיגונית בה הסתתר. מאז אוקטובר, מקדיש שי אביו, את כל זמנו להשבתו של עומר ושאר החטופים ורכישת המארז נועדה לסייע ולו במעט למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully