וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קריאה לבחון מחדש את השותפות עם עוצמה יהודית": העיתון "יתד נאמן" נגד השר בן גביר

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 9:34

עמוד השער הוקדש כולו לביקורת החריפה נגד מעשיו של השר לביטחון לאומי בן גביר והשווה אותם ל"השלכת גפרור לבאר נפט". בעיתון, המזוהה עם ח"כ גפני, כתבו עוד כי "אי אפשר לתת לכל דמות קיקיונית לסכן את כולנו" - והפנו אצבע מאשימה גם כלפי נתניהו

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף בהר הבית עם ראש מינהלת הר הבית הרב שמשון אלבוים.13 באוגוסט 2024/צילום: מינהלת הר הבית

שער ביטאון "יתד נאמן", המזוהה עם סיעת דגל התורה בראשה עומד ח"כ משה גפני, הקדיש היום (רביעי) את עמוד השער למתקפה חריפה נגד השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, לאחר שהאחרון עלה בצום תשעה באב להר הבית. "רומסי הר הבית, מסכנים חיי יהודים", נכתב בכותרת הראשית, ובה הובאה גם בשם "רבנים ואישי ציבור" קריאה לבחון מחדש את השותפות הקואליציונית עם עוצמה יהודית, בדומה להודעה שפרסם אתמול ח"כ גפני.

במאמר מערכת של העיתון נכתב "דחוף, מנעולים להר הבית". כותב המאמר, ישראל פרידמן, כתב כי "העליה של יהודים להר הבית היא כמו השלכת גפרור לבאר נפט. הר הבית עלול להפוך להר געש שיכסה באפרו ועשנו את כל המזרח התיכון". במאמר נכתב עוד על בן גביר "כן שר לא שר, אי אפשר לתת לכל דמות קיקיונית לסכן את כולנו. זה לא משחק "שוטרים וגנבים" זה חיי אדם ואיסורים נוראיים.

שער עיתון יתד נאמן בביקורת נגד איתמר בן גביר. יתד נאמן, אתר רשמי
״רומסי הר הבית, מסכנים חיי יהודים״/אתר רשמי, יתד נאמן

העמדה החרדית התקיפה נגד העלייה להר הבית נובעת מאיסור ההלכתי של רוב הרבנים בהווה ובעבר לעלות להר הבית. העיתון הקדיש אף רמז להתנהלות של ראש הממשלה נתניהו מול בן גביר: "ההתנהלות המופקרת של חברי הקואליציה - חבורת בן גביר העלולה להביא חלילה להגברת שפיכות הדמים באזור, ולא בשתיקה היחסית וחוסר המעש של ראש הממשלה. חברי הכנסת של דגל התורה: נפנה לגדולי התורה לקבל את הכרעתם".

בעמדה התקיפה נגד בן גביר מבקשים במפלגות החרדיות לאותת לראש הממשלה נתניהו כי הם מאבדים סבלנות מההתנהלות של בן גביר, בממשלה ובכנסת וכי הם מצפים כי יפעל נגדו בצורה משמעותית יותר, מסרים שהועברו מספר פעמים לנתניהו על ידי בכירים במפלגות החרדיות בשיחות סגורות שנערכו לאחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
"הדרך", ביטאון ש"ס, תקף  את השר איתמר  בן גביר תחת הכותרת "זעזוע ושאט נפש מביזוי קדושת הר הבית בידי בן גביר". 14 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הדרך", ביטאון ש"ס, תקף את השר איתמר בן גביר תחת הכותרת "זעזוע ושאט נפש מביזוי קדושת הר הבית בידי בן גביר". 14 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם "הדרך", ביטאון ש"ס, תקף הבוקר בחריפות את בן גביר. תחת הכותרת "זעזוע ושאט נפש מביזוי קדושת הר הבית בידי בן גביר", הקדיש העיתון מאמר לשר שבו כינה את העלייה "התנהלות מופקרת וחסרת אחריות" וכן "התנהגות ילדותית". עוד נכתב כי בן גביר "עושה הכל כדי להתגרות, לעורר פרובוקציות ולהתריס. לא העלייה להר הבית מעניינת אותו, כי אם כן הוא היה עולה ושותק. מה שמעניין אותו זה ההתרסה והפרובוקציה. המעשים הללו כשלעצמם הם מסוכנים, חסרי אחריות, מעוררים תסיסה בימים מתוחים ביותר ומביאים לסכנת נפשות של ממש ליהודים".

בעיתון אף צוטטו דבריו של הרב יצחק יוסף, ממנהיגי ש"ס, שאמר כי שרים שעולים להר הבית "לא מכבדים את תורת ישראל, ולא מייצגים את עם ישראל. אסור לתת לשוליים קיצוניים להוביל אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully