וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בית ספר תיכון בדרום ניצל מניסיון התנקשות

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 19:53

רעול פנים ירה לעבר המנהל כשהגיע למבנה ציבורי ביישוב, אך הוא הצליח להימלט ללא פגע. ביישוב סיפרו כי מדובר במנהל שהצליח להוביל את הבית ספר להצלחות, אבל בגלל סכסוך בין חמולות ביקשו ממנו לעזוב את תפקידו. משרד החינוך: "חציית קו אדום שאין לעבור עליו בשתיקה"

אירוע אלימות מלווה בירי בסמוך לצומת תל ערד/דוברות המשטרה

ביום ראשון האחרון בשעות הערב, באחד מישובי הדרום, הגיע מנהל בית הספר תיכון בישוב בו הוא גר אל מבנה ציבורי, כשלפתע רעול פנים ירה לעברו כמה יריות ונמלט מהמקום. המנהל הצליח להימלט למבנה וניצל בנס מניסיון הפגיעה בו.

גורמים ביישוב סיפרו כי מדובר במנהל שהצליח להוביל את בית הספר להצלחות ולהעלות את הישגיו, אבל בגלל סכסוך בין חמולות ביישוב ביקשו ממנו לעזוב את תפקידו. המנהל הגיש תלונה בתחנת עיירות והשוטרים פתחו בחקירת האירוע.

ניסיון חיסול בדרום. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בגלל סכסוך בין חמולות ביישוב ביקשו ממנו לעזוב את תפקידו. ניסיון חיסול בדרום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר: "המקרה החמור, שבו מנהל בית ספר תיכון בדרום קיבל איומים ממשיים על חייו באמצעות ירי, הוא חציית קו אדום שאין לעבור עליו בשתיקה. אין מקום במדינת ישראל להתנהגות כזו ולמתקפות נגד מנהלים ואנשי חינוך. עלינו להוקיע בכל תוקף את האלימות כנגד אנשי חינוך שמותקפים בשל תפקידם. אנו מצפים שהרשויות יפעלו בכל האמצעים כדי להביא את האחראים לדין".

בחודש ספטמבר האחרון המשטרה עשתה מיפוי על כלל הסכסוכים במגזר הבדואי שגרמו לרציחות ונפגעים באזור. מהנתונים עלה כי במחוז ישנם 60 סכסוכים בין חמולות ובתוך חמולות. עוד עלה מהנתונים כי 21 מתוך אותם הסכסוכים נחשבים "חמים" - שבמסגרתם היו ירי וניסיונות חיסול בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully