וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נווה בן ה-9 שחזר מהשבי חגג יום הולדת, ללא אביו: "יש לי רק משאלה אחת: שיחזור הביתה"

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 23:32

נווה שוהם חזר מהשבי בפעימה השנייה של עסקת החטופים יחד עם אמו ואחותו - בלי אביו טל שנמצא בשבי חמאס כבר 312 ימים. "רק מבקש שאבא יחזור", אמר. בסרטון שפרסמו המשפחה נראה חוגג עם אביו את יום הולדתו השמיני לפני שנה

נווה שהם, שחזר משבי החמאס, חוגג 9: "יש לי משאלה: שאבא יחזור הביתה"/מטה משפחות החטופים

נווה שוהם, שחזר משבי החמאס, מציין היום (שלישי) את יום ההולדת התשיעי שלו. אביו, טל שוהם נמצא בשבי חמאס כבר 312 ימים. בסרטון שפרסמו המשפחה נראים נווה ואביו חוגגים את יום ההולדת השמיני שלו, לפני שנה.

"נווה אהוב שלנו, היום אתה בן תשע", כתבה אמו עדי בפייסבוק. "ילד מדהים, שראה ושמע, שיודע ומבין הכל. אני רואה איך לבך נשבר בשבועות האחרונים כשהבנת שאבא לא יהיה איתנו ביום ההולדת שלך. הבנה שסדקה סדק דרכו צפו חוסר הוודאות והחרדות. איך אני גאה בך שאתה יודע להיות במגע עם מה שעולה. אפילו כשזה כאב שלא יאמן, אתה נותן לו מקום ומשתף בו".

"את בוקר יום ההולדת התחלת בעצב ובדמעות", שיתפה עדי. "נחת בחיבוק שלי, אספת את כוחותיך ואז אמרת לי - 'אנחנו צריכים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להחזיר את החטופים'. לקחת דף גדול וצבעים והכנת שלט. חשבנו יחד מה עוד תוכל לעשות. אחר כך יצאת אל הים והגלים עשו לך טוב. חבר הגיע והתרגשת איתו. הכל אמיתי וחי ביחד. בעוד כמה רגעים נהיה פה יחד מוקפים, אך גם מאוד חסרים. אתה תביע משאלה אחת מעומק הלב, כנה צלולה ועוצמתית. ואני אהיה לצידך ואאחל לך רק דבר אחד - שמשאלתך תתגשם לטובה. אבא ואני גאים ואוהבים אותך הכי בעולם, כרגע אני מקרוב ואבא מרחוק. הלוואי שכולם יעשו מה שצריכים לעשות"

נווה שוהם חוגג יום הולדת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ביקש רק כי אביו יחזור הביתה. נווה שוהם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נווה שוהם חוגג יום הולדת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"עם ישראל חי, וביחד ננצח". השלט שנווה שוהם הכין ליום הולדתו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ב-7 באוקטובר נחטף נווה מבית סביו וסבתו בבארי יחד עם כל משפחתו. בפעימה השנייה בעסקת החטופים שוחרר נווה שוהם יחד עם אימו עדי שוהם, אחותו הקטנה יעל וסבתו שושן לאחר 50 ימים בשבי - ואביו נותר בשבי. יחד איתם שוחררו 9 ישראלים נוספים: הילה רותם, שרון אביגדורי ובתה נועם, מיה רגב, אמילי הנד, שירי וייס ובתה נוגה, האחים עלמה ונעם אור, יחד איתם שוחררו בפעימה השנייה ארבעה אזרחים תאילנדים נוספים.

נווה שהם, שחזר משבי החמאס, חוגג 9 יש לי משאלה שאבא יחזור הביתה. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
"רק מבקש שאבא יחזור". נווה ביום הולדתו יחד עם אביו טל בשנה שעברה/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

ביום ה-264 ל-7 באוקטובר, עדי שהם, שהיתה חטופה בעזה יחד עם שני ילדיה נווה בן ה-8 ויהל בת ה-4 במשך 50 ימים, שיתפה תמונה ובה מקבץ שאלות שילדיה שאלו אותה בחלוף הימים מאז ששוחררו במסגרת עסקת החטופים.

"השאלות האלו הן שבריר מתוך היום יום שלנו", אמרה עדי. "ככה נראים חיינו כבר הרבה יותר מדי זמן, זו מציאות בלתי אפשרית. חייבים להחזיר את טל הביתה לילדינו הכואבים מגעגוע, זה הדבר האנושי, הראוי והדחוף ביותר".

בין היתר הילדים הקטנים שאלו את אמם: "מתי אבא יחזור? נפגוש שוב את המוחמדים? איפה הם עכשיו? איך הם החליטו את מי להרוג ואת מי לחטוף? אמא, עכשיו אנחנו עומדים למות? איך הרגו את סבא?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully