וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "הילדים בכלובים" בבנימינה: נסגר התיק כנגד האם שנחשדה בהתעללות

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 18:49

פרסום ראשון: הפרקליטות סגרה את התיק נגד בת ה-34 מחוסר ראיות לאחר שנחשדה כי שמה את ילדיה בתוך כלוב בביתה כצעד ענישה. עורכי הדין של האם: "צר לנו שבחרו לעשות יח"צ על גבה של אמא שמעולם לא פגעה בילדיה". המשטרה: "אין זה מעיד על טיב החקירה שנוהלה במקצועיות"

סנ״צ גלעד פרטוק, מפקד תחנת זכרון יעקב, על פרשת הילדים בכלובים/דוברות משטרת ישראל

פרקליטות מחוז חיפה סגרה היום (שלישי) את התיק נגד האם מבנימינה שנחשדה כי כלאה את ילדיה מחוסר ראיות - כך נודע לראשונה לוואלה. לפי החשד הראשוני האם שמה את ילדיה בתוך כלוב בבית כצעד ענישה. התיק שפתחה המשטרה נגד בן זוגה נסגר מחוסר אשמה.

שוטרי תחנת זיכרון יעקב פשטו על הבית בו מתגוררת האם הגרושה עם בן זוגה החדש בחודש מרץ השנה. לא עזרו הסבריה כי היא מאלפת כלבלבים, מחזיקה בכלובים לצורך עיסוקה זה וכי גם אם ילד נכנס לתוך אחד הכלובים זה היה במהלך משחק.

השוטרים עצרו את האם בת ה-34 בחשד לכליאת שווא, הזנחת ילד והתעללות בקטין חסר ישע. היא הועברה לתחנת זכרון יעקב ולאחר לילה מאחורי סורג ובריח הובאה בפני השופט זיו אריאלי שמיד ציין כי מרבית האינדיקציות בתיק החקירה מצביעות על כך שמדובר ב"אירוע בודד ולא סדרה של אירועים או על שיטתיות מהסוג המתואר בבקשה, כאקט ענישתי כלפי בנה הקטין". בדיון על הארכת מעצרה, נעתר השופט לבקשת הסנגור, עו"ד עומר בללי, ושחרר את האם החשודה בתנאים מגבילים שכללו מספר ימים במעצר בית.

אם תושבת בנימינה חשודה כי כלאה את בנה הפעוט בכלוב. 18 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
אז לא עזרו הסבריה כי היא מאלפת כלבלבים. הכלוב שאותר בבית האם בבנימינה/דוברות משטרת ישראל

מפקד תחנת זכרון יעקב, סגן-ניצב גלעד פרטוק אמר אז על האירוע כי מדובר במקרה קשה. "אחד המקרים החמורים בהם נתקלתי", אמר. עוד ציין כי במשטרה "רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע" והבטיח כי "נפעל ביד קשה בטיפול במקרה". אלא שכאמור, החקירה בתחנת זכרון יעקב הסתיימה בלא כלום, והתיק המתוקשר נסגר בפרקליטות מחוסר ראיות להעמדה לדין.

"מהרגע הראשון אמרנו שמדובר בסערה בכוס תה", אומרים בהתייחסות עוה"ד עומר בללי ושלי לוי המייצגים את האם. "צר לנו שהמשטרה בחרה לעשות לעצמה יח"צ על גבה של אמא שמעולם לא פגעה בילדיה. אנחנו מודים לפרקליטות שהבינו שהיה מדובר במהומה ללא מאומה וסגרו את התיק מיד."

עוד בוואלה

פרשת "הילדים בכלובים" בבנימינה: האב ששהה במילואים מדבר לראשונה

לכתבה המלאה
שלושה פצועים באורח אנוש ובינוני בקטטה בחדרה. 11 ביוני 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"סגירת התיק אינה מעידה על טיב החקירה שנוהלה במקצועיות". משטרת ישראל/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת דיווח אודות המקרה נפתחה חקירה מקצועית ויסודית בליווי כלל הגורמים הרלוונטיים וביצוע הפעולות הנדרשות. עם סיום החקירה הועבר התיק לפרקליטות אשר החליטו לסגור את התיק מחוסר ראיות בשונה מעמדת המשטרה, ואין זה מעיד על טיב החקירה שנוהלה במקצועיות. משטרת ישראל תמשיך לבצע חקירותיה באופן יסודי ולבדוק כל דיווח או תלונה המעלים חשד לביצוע עבירה פלילית, הכל במטרה להגיע לחקר האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully