וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "הילדים בכלובים" בבנימינה: האב ששהה במילואים מדבר לראשונה

עודכן לאחרונה: 22.3.2024 / 10:57

"הזדעזעתי, אבל לא ממש הופתעתי", אמר א', אבא של הילד בן ה-4 מבנימינה העומד במרכזה של פרשת החשד להתעללות מצד גרושתו בת ה-34 בשיחה בלעדית לוואלה!. "התרעתי בפני הגורמים הרלוונטיים על הזנחה והתנהגות בעייתית - אבל לא חשבתי שהיא תכלא את הילדים בכלובים"

סנ״צ גלעד פרטוק, מפקד תחנת זכרון יעקב, על פרשת הילדים בכלובים/דוברות משטרת ישראל

"כל אחד יכול להבין מה עובר על אבא שנמצא כבר מעל 160 יום במילואים ושומע את התקשורת מספרת על מה עבר על הבן שלו", אמר לוואלה! א', אבא של הילד בן ה-4 מבנימינה העומד במרכזה של פרשת החשד להתעללות מצד גרושתו בת ה-34. הוא מבוגר ממנה בעשר שנים, קצין ביחידה מובחרת, מפקד על לוחמים. גם הוא גר באזור השרון הצפוני, כשבחיים האזרחיים הוא הייטקיסט.

"זה לא שהופתעתי. הגירושין באו על רקע ההתנהגות שלה כלפי הילדים והחשש הגדול שלי היה כל הזמן כי היא נמשכת, כיוון שלא פעם ולא פעמיים הילדים בכו ביום שהם חזרו אליה הביתה", אמר א'. "צריך להכיר את שני הקטנים האלה. אלה הילדים הכי מתוקים בעולם והכי קלים בעולם. אלה ילדים שאם אתה מסביר להם זה מספיק. אני מעולם לא הצטרכתי בכלל להעניש מי מהם. הם גם אינטליגנטיים וורבאלים מאוד. הם יודעים לומר את שעל לבם ולהסביר. צריך להאמין להם, גם אם הם ילדים".

בני הזוג חולקים משמורת משותפת בה מחצית הזמן שני הילדים אצלו ומחצית אצלה. הילדה השלישית של האם, כבת שנתיים, היא מבן הזוג החדש, המתגורר כעת בבית בבנימינה שנרכש במהלך נישואיה הקודמים. על פי חשד המשטרה, בבית הזה עשתה שימוש בכלוב טיסה כאמצעי ענישה, באופן שיטתי.

אם תושבת בנימינה חשודה כי כלאה את בנה הפעוט בכלוב. 18 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
"לא חשבתי שהיא תכלא את הילדים בצורה אכזרית כל כך". הכלוב שנתפס בבית האם בבנימינה/דוברות משטרת ישראל

"התרעתי בפני כלל הגורמים הרלוונטיים על הזנחה"

"ביום ראשון התחילו הכתבות להופיע זו אחר זו באינטרנט, ואני מהר מאוד מבין מהן שגרושתי נעצרה בשל החשדות להתעללות בילדים הקטנים שלנו", אמר א'. "היא נעצרה לאחר שנחשדה שכלאה אותם בכלובים של הכלבים שהיא מגדלת ומאלפת. אני הייתי בסוג של זעזוע", מוסיף האבא. "בהתחלה לא רציתי להאמין. אבל לצערי התברר לי מהר מאוד שבאמת בילדים שלנו מדובר".

"הזדעזעתי, אבל אני חייב לומר שלא ממש הופתעתי. מאז שהתגרשנו, ועוד קודם, התרעתי בפני כלל הגורמים הרלוונטיים, על הזנחה והתנהגות בעייתית מאוד כלפי הילדים. מכיוון שזו גם הייתה הסיבה העיקרית לגירושין שלנו אז טבעי שחששתי שהטיפול בילדים כשהם אצלה בעייתי, אבל לחלוטין לא העליתי על דעתי שהיא תכלא את הילדים בכלובים ובצורה אכזרית כל כך כפי שתואר. אז כן, אני מזועזע ומתקשה להכיל את המחשבה של מה שעובר על הילדים שלי כשהם מגיעים אל אימם".

"מאז שגרושתי נעצרה, נעצרו גם המילואים, אני צמוד לילדים שנמצאים איתי ואני עושה כל מה שצריך בכדי להקל עליהם ולדאוג לבריאותם ולרווחתם. חשוב לי גם לציין שמרגע שהועבר הדיווח לרווחה ולמשטרת ישראל - הם פועלים בצורה מקצועית ועניינית מתוך הבנת הצורך להגן על הילדים שלי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עו״ד קרן הכהן המייצגת את האב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עורכת הדין קרן הכהן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"מרשנו נדהם לקרוא את הכתבות שפורסמו בימים האחרונים, לפיהן מדובר בתלונה שמקורה בסכסוך בין האם לבין גרושה ואמה של האם החשודה", אומרת עורכת הדין קרן הכהן, המייצגת את האב עם עו"ד עדי בוקר. "מדובר בבני זוג שהתגרשו לפני כשנתיים, וחלקו אחריות הורית משותפת על הקטינים, כאשר אין ביניהם כל הליך שמתנהל בערכאות המשפטיות, ואין כל בסיס לטענות ההזויות שנטענו ברמיזה על ידי סנגורה של האם".

"האב הוא קצין במילואים ביחידה מובחרת, אב מיטיב לילדיו, אשר כל ניסיון להטיל בו דופי ולשייך אותו למקור התלונה הוא ניסיון שהופרך זה מכבר", אמרה עו"ד הכהן. "מדובר בדיווח שהועבר על ידי רשויות הרווחה למשטרה, והאב כמו רבים אחרים, נדהם לגלות שהאם כלאה לכאורה את הילדים הקטינים בכלובים. משעה שמשטרת ישראל מטפלת בחקירה, ומחלקת הרווחה מעורבת, האב סמוך ובטוח כי הגורמים המלווים והמטפלים יעשו מלאכתם נאמנה".

השופט זיו אריאלי, לאחר עיון בתיק החקירה, ציין את קיומו של חשד סביר הקושר את האמא לעבירה המיוחסת לה ויום למחרת אף ציין כי החשד התחזק אך עם זאת, הוא ציין בהחלטתו כי בניגוד לטענות המשטרה, "מרבית האינדיקציות בתיק החקירה מצביעות על אירוע בודד ולא על סדרה של אירועים או על שיטתיות מהסוג המתואר בבקשה, כאקט ענישתי כלפי בנה הקטין".

החקירה בעיצומה ובתחנת זכרון יעקב משוכנעים כי החומרים שבידיהם כבר כעת מובילים לכתב אישום. סנגוריה של האם משוכנעים בחפותה.

עורכי הדין עומר בללי וארתור שני המייצגים את האם אמרו: "לנוכח דברי האב בתקשורת, יצא המרצע מן השק ומדובר בעוד מקרה קלאסי של סכסוך פוסט גירושים לא פתור, בו אחד הצדדים, במקרה זה האב, שלא שחרר והמשיך הלאה בחייו, עושה שימוש ברשויות המדינה לצרכיו. להבדיל מהגרוש, שגם אחרי שנתיים לא הצליח להתגבר על הפרידה, לא נוכל להגיב לגופם של דברים מפאת הדלתיים הסגורות בהליכי המשפחה. די בעובדה שהמשטרה והרווחה, החשופים לתיק החקירה, בחרו שלא לבקש הרחקה מהילדים מעבר לזמן קצר של שלושה ימים, ושבית המשפט בהליך הפלילי קבע שפעולות המשטרה נועדו לביצוע פעולות יח"צ, מוכיחה שמדובר בבלון שנופח מעבר לצורך הענייני של הגנה על הילדים לכאורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully