וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר של איראן: רוצים למנוע מתקפה על ישראל? תפסיקו את המלחמה בעזה

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 15:17

בכירים איראנים לסוכנות הידיעות רויטרס: רק הפסקת אש בעזה תמנע תגובה על חיסול הנייה. אחד הבכירים איים: אם השיחות על הפסקת האש יקרסו או תתעורר תחושה שישראל מושכת זמן, איראן וחיזבאללה יתקפו אותה ישירות

בווידאו:הלווית אסמאעיל הנייה, טהראן, איראן, 1 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

בכירים איראנים אמרו היום (שלישי) לרויטרס כי רק הפסקת אש בעזה תמנע תגובה על חיסול אסמעיל הנייה. בנוסף, אחד הבכירים אמר שטהראן וחיזבאללה יתקפו ישירות את ישראל אם שיחות הפסקת האש יקרסו או אם יחשבו שישראל מושכת זמן. הם לא אמרו אם ההמתנה קצובה בזמן.

בריטניה, צרפת, גרמניה קראו אתמול לאיראן ולבעלות בריתה להימנע מהתקפות נגד ישראל שעלולות להחריף את המתיחות ולסכן את הסיכויים להפסקת אש בעזה. ההצהרה המשותפת של מנהיגי שלוש המדינות האירופיות פורסמה על ידי ממשלת בריטניה.

הן אמרו שהלחימה חייבת להסתיים, ושיש לשחרר את החטופים הישראלים המוחזקים בידי חמאס. מנהיגי המדינות האירופיות הוסיפו שתושבי עזה חייבים "סיוע דחוף ורצוף של סיוע וחלוקה הומניטרית".

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, בטקס הלווייתו של מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה בטהראן, 1 באוגוסט 2024. רויטרס
המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, בטקס הלווייתו של מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה בטהראן, 1 באוגוסט 2024/רויטרס

ההצהרה המשולשת פורסמה על רקע ההיערכות בישראל לקראת מתקפה אפשרית של איראן ושל חיזבאללה, שהבטיחו לנקום על החיסולים של מנהיג חמאס, אסמאעיל הנייה, בטהראן, ושל המפקד הצבאי של חיזבאללה, פואד שוכור, בביירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully