וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מעוצמה יהודית קרא לתקוף באיראן: "הצבא יודע להכות וטוב שיעשה זאת במהרה"

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 10:11

ברקע הכוננות למתקפת הנקם, ח"כ יצחק קרויזר מעוצמה יהודית הציע שישראל תתקוף ראשונה. "צה"ל מסוגל להכריע ולהשמיד את האויב שלו, בוודאי כשהוא זה שיוזם ויכריע וייתן את מכת המחץ הראשונה", אמר בראיון ל-103FM, "איראן צריכה לשלם מחיר כבד על מה שהיא גורמת לאזור"

בווידאו:הלווית אסמאעיל הנייה, טהראן, איראן, 1 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

ברקע הכוננות לתגובת המשטר בטהראן וארגון חיזבאללה, חבר הכנסת יצחק קרויזר (עוצמה יהודית) קרא היום (שלישי) להיות הראשונים לירות - ולתקוף באיראן קודם.

"למדינת ישראל יש לה את הצבא החזק ביותר במזרח התיכון", אמר חבר הכנסת קרויזר ראיון ל-103FM, "הצבא יודע להכות באויב וטוב שיעשה את זה כמה שיותר מהר - לא רק באויב שנמצא בגבול לבנון. יש לנו מדינה שנקראת איראן שממנה יוצאות כל הגרורות, כל הפרוקסי שלה, מחיזבאללה בצפון ועד החות'ים בדרום. המדינה הזאת צריכה לשלם מחיר כבד על כל מה שהיא מייצרת כאן במזרח התיכון", הוסיף.

על האפשרות האם ישראל תתקוף ישירות את איראן ותוביל בעצמה למלחמה אזורית, השיב: "אני חושב שהתוכנית הזאת עדיפה עשרות מונים. על כך שאנחנו מדינת ישראל, החזקה מאוד, עם הצבא החזק ביותר במזרח התיכון, עומדת ומחכה למהלך שייזמו אויבינו ומשאירים את מדינת ישראל, את כל אזרחיה, 10 מיליון תושבים עצורי נשימה מאילת ועד קריית שמונה".

יצחק קרויזר, מגיע לכינוס ראשי המפלגות,הכנסת, ירושלים. 14 ביוני 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
יצחק קרויזר, מגיע לכינוס ראשי המפלגות,הכנסת, ירושלים. 14 ביוני 2023/פלאש 90, יונתן זינדל

לדבריו, "צה"ל מסוגל להכריע ולהשמיד את האויב שלו, בוודאי כשהוא זה שיוזם ושיכריע וייתן את מכת המחץ הראשונה על האויבים, מאשר שאנחנו נמשיך ונחכה ונצפה לאיזו מעצמה כזו או אחרת שבאינטרס שלה יהיה להשאיר את הסטטוס בדיוק כמו שהוא".

חבר הכנסת קרויזר הוסיף: "...דיברתם גם על ההשלכות הכלכליות שיש על מדינת ישראל. אנחנו רואים שכאשר אנחנו עשרה חודשים במלחמה שכנראה תימשך עוד מספר חודשים, אנחנו מבינים, יש לזה השלכות רוחב קשות מאוד גם על הכלכלה וגם על הביטחון. בוודאי על מה שיהיה כאן גם בשנים הבאות. אנחנו רואים שכשאנחנו נמנעים מהעימות, זה לא שאנחנו מעלימים אותו, אלא אנחנו מכפילים את כוחו של האויב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully