וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני לוחמי מג"ב נפצעו קל מרסיסי רימון שהתפוצץ ליד עמדת אבטחה במערת המכפלה

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 20:44

אחת מהפצועים פונתה לבית החולים, בעוד שהשני קיבל טיפול רפואי במקום. נסיבות המקרה טרם התבררו - אך נבדק החשד כי מדובר במשחק באמל"ח

פירוק הקירוי ברחבת מערת המכפלה/ציפי שליסל/TPS

שני לוחמי מג"ב נפצעו קל מרסיסי רימון שהתפוצץ ליד עמדת אבטחה במערת המכפלה, נסיבות המקרה טרם התבררו - כך נמסר הערב (שני) מהמשטרה. אחת מהפצועים פונתה לבית החולים, בעוד שהשני קיבל טיפול רפואי במקום. מפקד משמר הגבול הנחה לבצע תחקיר על האירוע ונסיבותיו. נבדק החשד שמדובר במשחק באמלח.

פירוק הקירוי ברחבת מערת המכפלה, 17 ביולי 2024. ציפי שליסל, TPS
פירוק הקירוי ברחבת מערת המכפלה, 17 ביולי 2024/TPS, ציפי שליסל

בד בבד, ישראלי נפצע היום מירי בקלקיליה - כך לפי דיווח ראשוני. בנוסף, נפצעו שני פלסטינים. למקום קפצו כוחות ביטחון והאירוע עדיין בבדיקה. במקביל, חוסל מחבל חמוש על ידי כוח של חטיבת אפרים.

בחודש יוני, אמנון מוכתר מפתח תקווה, נורה למוות ברכבו בקלקיליה, ולפי גורמים בצה"ל מסמתן כי הוא נורה על רקע לאומני. מוכתר נורה ולאחר מכן רכבו הוצת. מחקירה ראשונית עלה כי היה מוכר לסוחרים בעיר הפלסטינית, בה נהג לערוך קניות של פירות וירקות. על פי תמונות מהזירה, לאחר שנורה רכבו הוצת ורישיון הנהיגה שלו נלקח.

עוד עלה מפרטים ראשוניים כי מוכתר נכנס לעיר דרך מעבר אליהו. בקלקיליה כמו גם בערים פלסטיניות נוספות באיו"ש אין מחסום בידוק לבאים לעיר, אולם קיים שילוט במרחב האוסר על ישראלים להיכנס לשטח A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully