וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודש: התפתחות משמעותית בחקירת רצח תום בר מקריית אתא

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 6:29

המשטרה עצרה שלושה חשודים במעורבות ברצח תום בר, ומקווים שהפיצוח יקדם גם את חקירת הרצח של אחיו אריאל, שנורה למוות כשישב בפיצוציה בקרית אתא. השלושה חשודים במעורבות ברצח ובקשירות הקשר לביצועו. אחד חשוד גם בניסיון חיסול של קבלן בחדרה באמצעות הנחת מטען

זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה משעות הלילה-תם בר/יואב איתיאל

התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של תום בר מקרית אתא בחודש שעבר. היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרה שלושה תושבי פרדס חנה וקריית אתא כחשודים במעורבות ברצח. העצורים הם מאיר אביטבול בן 36 מקרית אתא, אביחי מלכה בן 41 מקרית אתא, חשודים במעורבות ברצח ובקשירות הקשר לביצועו. בנוסף נעצר גם תמיר טאהא דוגמוש, בן 34 מחדרה, שנחקר ע"י הימ"ר במקביל. דוגמוש חשוד גם באירוע ניסיון רצח באמצעות הנחת מטען. בהמלצת השופט אחסאן חלבי ובהסכמת הסנגורים, עורכי הדין ציון שמעון, יהלי שפרלינג, דורון נוי ושושנה גולדשטיין, הוארך מעצרם של השלושה עד יום חמישי.

מטען החבלה העוצמתי התגלה ב-11 לאפריל מתחת לרכב בחניון תת קרקעי של מבנה רב קומתי ברחוב הרברט סמואל בחדרה ועלול להסב נזק רב לו היה מופעל. המטען אותר ע"י שוטרי ימ"ר חוף ונוטרל באמצעות החבלן רגע לפני הפעלתו. הרכב התברר כרכבו של קבלן מקומי מצליח וע"פ החשד נשכרו העבריינים שהטמינו את המטען על ידי קבלן אחר כדי להוריד אותו מהתמודדות על פרוייקט במערב העיר.

תום בר בן ה-28 נמצא מוטל ללא רוח חיים ב-30 ביוני סמוך למכוניתו על דרך עפר שחוצה שטח חקלאי, ליד בית העלמין של פרדס חנה כרכור. בימ"ר מקווים כי הפיצוח יקדם גם את חקירת הרצח של אחיו אריאל בר בן ה-22, שנורה למוות בעת שישב בפיצוציה בקרית אתא חודש וחצי קודם לכן.

זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה-תם בר. יואב איתיאל
הפיצוח יקדם גם את חקירת הרצח של אחיו? זירת רצח העבריין תום בר בפרדס חנה/יואב איתיאל
זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה-תם בר. יואב איתיאל
זירת הרצח של תום בר בפרדס חנה/יואב איתיאל

תום בר עצמו נעצר בחשד לרצח של אביב אלימלך, צעיר אחר מהעיר, אבל בתוך כמה ימים שוחרר. זמן קצר לאחר הרצח של אלימלך, תום ניצל מניסיון חיסול בעת שהיה במונית. הוא נעלם מהשטח ואז כשלוש שעות אחרי רציחת אלימלך - נרצח אריאל אחיו של תום. לפי שמועות שרצו אז, יתכן שהאח אריאל נרצח בשל טעות בזיהוי על ידי מי שחיפשו בעצם את תום עצמו.

המשטרה זימנה אז את תום לזהות את גופת אחיו, ושם עצרה אותו, הזהירה אותו שישנה כוונה לפגוע בו ובשל כך אף לא אפשרה לו להגיע, גם בליווי הדוק, להלוויית אחיו. כמו כן, המשטרה ייעצה לתום לנקוט בצעדי זהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully