וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה: תום בר מקריית אתא - שאחיו נרצח לפני חודשיים

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 17:00

האח, אריאל בר, נרצח בחודש מאי האחרון בפתח ביתו - זאת, כלל הנראה, בשל טעות בזיהוי ע"י מי שחיפש את תום עצמו. באותם ימים, נעצר תום בחשד לרצח של צעיר אחר מהעיר, אביב אלימלך - אולם שוחרר לאחר מכן. סמוך לחצות, הוא נמצא ירוי סמוך לבית העלמין בפרדס חנה

זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה משעות הלילה-תם בר/יואב איתיאל

משטרת ישראל הודיעה היום (שני) כי זוהה קורבן הרצח שאירע במהלך הלילה בפרדס חנה - תום בר, תושב קריית אתא בן 29, שהיה מוכר למשטרה. אחיו אריאל בר, נרצח בחודש מאי בפתח ביתו. תום בר עצמו נעצר אז בחשד לרצח של אביב אלימלך, צעיר אחר מהעיר, אבל בתוך כמה ימים שוחרר.

זמן קצר לאחר הרצח של אלימלך, תום ניצל מניסיון חיסול בעת שהיה במונית. הוא נעלם מהשטח ואז כשלוש שעות אחרי רציחת אלימלך - נרצח אריאל אחיו של תום. לפי שמועות שרצו אז, יתכן שהאח אריאל נרצח בשל טעות בזיהוי על ידי מי שחיפשו בעצם את תום עצמו.

זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה-תם בר. יואב איתיאל
זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה-תם בר/יואב איתיאל
זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה-תם בר. יואב איתיאל
זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה-תם בר/יואב איתיאל

המשטרה זימנה אז את תום לזהות את גופת אחיו, ושם עצרה אותו, הזהירה אותו שישנה כוונה לפגוע בו ובשל כך אף לא אפשרה לו להגיע, גם בליווי הדוק, להלוויית אחיו. כמו כן, המשטרה ייעצה לתום לנקוט בצעדי זהירות.

ככל הידוע, בחודשיים מאז שחרורו תום מצא מקלט באזור פרדס חנה - ואתמול כאמור, נרצח. מעט לפני חצות הוא נמצא ירוי בפלג גופו העליון, מוטל ללא רוח חיים על דרך עפר בשטח חקלאי שסמוך לבית העלמין של פרדס חנה - כרכור. גופתו נשלחה לזיהוי ולנתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. עתה, כאמור, הוא זוהה. היחידה למאבק בפשיעה של מרחב מנשה חוקרת את הרצח, ולפי שעה טרם נעצר איש.

עורך הדין שי לוי שייצג את תום בר מסר לוואלה: "משטרת ישראל חששה לשלומו של תום בר ז"ל ולא התירה את השתתפותו בהלוויית אחיו אריאל בר ז"ל לבקשתי, ואפילו בליווי משטרתי. בסופו של יום בית המשפט הורה על שחרורו ממעצר של אביב אלימלך ז"ל וניקה אותו מכל חשד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully