וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

‎חשד לרצח רביעי בארבעה ימים: אלמוני אותר ירוי וללא רוח חיים בפרדס חנה

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 14:52

גבר כבן 30 אותר בשטח חקלאי, סמוך לבית העלמין ביישוב, ללא סימני חיים. הגופה נמצאה על שביל עפר חשוך ומבודד, באיזור הפרדסים הוותיק. זהותו עדיין לא ידועה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום. מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי הגיע למקום ויקיים הערכת מצב

זירת הרצח סמוך לפרדס חנה, 1 ביולי 2024/יואב איתיאל

חשד לרצח בפרדס חנה: (ראשון) גבר כבן 30 נמצא ירוי בפלג גופו העליון וללא סימני חיים כשהוא מוטל על דרך עפר סמוכה לבית העלמין בישוב, כמה מטרים ממכונית שננטשה בצד הדרך. לצוות אמבולנס מד"א שהוזעק לא נותר אלא לקבוע את מותו. הגופה נמצאה על דרך העפר במקום חשוך ומבודד, באזור הפרדסים הוותיק, לא הרחק מאזור התעשייה, כמה עשרות מטרים מהרחוב. על גופו לא היו תעודות, והמשטרה עדיין לא יודעת בשלב זה את זהותו. הוא הוגדר כאלמוני וגופתו הועברה לזיהוי ונתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

זירת הרצח סמוך לפרדס חנה, 1 ביולי 2024. יואב איתיאל
הוגדר כאלמוני וגופתו הועברה לזיהוי ונתיחה. זירת הרצח סמוך לפרדס חנה/יואב איתיאל

פאראמדיק מד"א אסף תפוחי וחובש מד"א אהוד אמיתון סיפרו: "ראינו גבר כבן 30 שוכב בשטח מחוסר הכרה. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". המשטרה פתחה בחקירה, ושוטרי מרחב מנשה הגיעו לזירה.

מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי הגיע גם הוא למקום עם קציניו, וקיים הערכת מצב. מדובר ברצח רביעי, בתוך 4 ימים, בשלושה אירועים במרחב זה, ברדיוס 15 ק"מ. ביום חמישי לפנות בוקר נרצחו ביריות במרכז פרדס חנה מוסטפא וכרם אבו חאמד, שני אחים בני 21 ו-19 מג'סר א זרקא, בעת שהגיעו ברכב לעבודתם בחנות פירות וירקות. החשד הוא כי הם נרצחו על רקע נסיון לנקום בדוד שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אחמד מחאג׳נה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
במוצאי שבת נרצח באום אל פחם. אחמד מחאג׳נה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במוצאי שבת נרצח באום אל פחם אחמד מחאג'נה בן ה-32, אב ל-6 מהכפר חרבת אל-טייבה שבנפת ג'נין, הצמוד לאום אל פחם ומצוי ממש על גדר ההפרדה, הנשוי לישראלית, ושחילק את זמנו משני צדי הגדר. אלמוני ירה בו למוות מטווח קצר ובאופן ממוקד בעת שיצא מאירוע שמחה של אחד מקרובי משפחתו בעיר. בן דודו שהיה לצידו נפצע באורח קל.

הבוקר במחוז הצפוני של המשטרה נמצאה גופת אדם אלמוני בתא מטען באוטובוס נוסעים של אגד שהגיע לעפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully