וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: תקף אדם באכזריות - כי "עבד לאט מדי"

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 12:45

שני הפועלים התווכחו במקום העבודה על תפקודו של השני. הנאשם טען כי קצב העבודה של הפועל איטי והוא אינו שבע רצון ממנו. לפיכך הוא הכה אותו, חנק אותו וגרם לאשפוזו בבית החולים. פרקליטות מחוז חיפה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום הליכים

בווידאו: הצטיידו בנשק, ראו ניידת - וחזרו: כך השתבשה התוכנית של שני צעירים מהצפון/מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 33, תושב נחף שבגליל, בגין תקיפת עובד אחר באתר בנייה ביישוב, בגלל שלא היה מרוצה מקצב עבודתו. פרקליטות מחוז חיפה, באמצעות בית משפט השלום בחיפה, ביקשו לעצור אותו עד תום הליכים.

אירוע התקיים לפני כשבועיים באתר הבנייה. שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות המקרה לרבות איתור חשודים. מחומרי החקירה עלה כי במהלך יום עבודה, החל ויכוח בין שניים שעובדים יחד על התפקוד בעבודה, כאשר הנאשם גער בקורבן על קצב עבודתו האיטי ושאינו שבע רצון מתפקודו.

עוד עלה מחומרי החקירה, כי במהלך הויכוח החל הנאשם לדחוף ולהכות בקורבן בחוזקה באגרופים בכל חלקי גופו וגם לאחר שנפל המשיך הנאשם להכות בפניו של הקורבן ואף חנק אותו וגרם לפציעתו ואשפוזו בבית החולים.

זירת האירוע באתר הבנייה בנחף - עובד תקף באלימות עובד אחר. דוברות משטרת ישראל
הנאשם הכה את העובד בפניו, חנק אותו וגרם לפציעתו ואשפוזו בבית חולים/דוברות משטרת ישראל

באירוע קודם באותו היישוב, במסגרת סכסוך דמים ארוך עמד לצאת לפועל ירי לעבר ביתו של תושב נחף. על פי כתב אישום, שני תושבי המקום כבר היו בדרכם לבית שבו מתגורר האדם שביקשו לפגוע בו, אבל הופעת שוטרים ברחובות נחף שיבשה את התוכנית שלהם והם חזרו על עקבותיהם.

לרוע מזלם של השניים, רשת מצלמות שפרושה ביישוב תיעדה את המסלול שעשו באותו לילה, מהרגע שהצטיידו באקדחים, בהמשך הדרך שעשו לעבר בית היריב שלהם ועד לרגע שבו חשבו שהתגלו, נמלטו לאחור והסתירו את האקדחים. מכתב האישום עלה כי השניים ודיע עוסמאן, בן ה-20, ועבדאללה איוב, בן ה-21, הגיעו למוסך שליד ביתו של איוב ושם הצטיידו בשני אקדחים, שניהם בקוטר 9 מילמטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully