וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטיידו בנשק, ראו ניידת - וחזרו: כך השתבשה התוכנית של שני צעירים מהצפון

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 10:33

כתב אישום הוגש נגד שני תושבי נחף, בשנות ה-20 לחייהם, בגין עבירות נשק, לאחר שהתכוונו לירות לעבר ביתו של אדם אחר. השניים כבר לקחו אקדחים, עטו רעלות פנים וכפפות, אך עצרו את תוכניתם אחרי שראו ניידת משטרה באזור

בווידאו: הצטיידו בנשק, ראו ניידת - וחזרו: כך השתבשה התוכנית של שני צעירים מהצפון/מערכת וואלה!

במסגרת סכסוך דמים ארוך ביישוב נחף שליד כרמיאל עמד לצאת לפועל ירי נוסף לעבר ביתו של תושב המקום. על פי כתב אישום שהוגש היום (שישי) בבית המשפט המחוזי בחיפה, שני תושבי המקום, כבר היו בדרכם לבית שבו מתגורר האדם שביקשו לפגוע בו, אבל הופעת שוטרים ברחובות נחף שיבשה את התוכנית שלהם והם חזרו על עקבותיהם.

לרוע מזלם של השניים, רשת מצלמות שפרושה ביישוב תיעדה את המסלול שעשו באותו לילה, מהרגע שהצטיידו באקדחים, בהמשך הדרך שעשו לעבר בית היריב שלהם ועד לרגע שבו חשבו שהתגלו, נמלטו לאחור והסתירו את האקדחים. מכתב האישום עולה כי בליל 8 בדצמבר הגיעו ודיע עוסמאן, בן ה-20, ועבדאללה איוב, בן ה-21, למוסך שליד ביתו של איוב ושם הצטיידו בשני אקדחים, שניהם בקוטר 9 מילמטרים.

האקדחים שנתפסו בנחף. 5 בצדמבר 2024. דוברות משטרת ישראל
האקדחים שנתפסו על שני הנאשמים/דוברות משטרת ישראל

השניים עטו על פניהם רעלות, לבשו כפפות והחלו להתקדם לעבר ביתו של תושב המקום, שמתגורר ליד בית הקברות. באזור היישוב מתרחשים מעשי אלימות רבים, ולכן יש בו נוכחות מוגברת של המשטרה. בזמן שהנאשמים עשו את דרכם לעבר היעד חלפה לידם ניידת, השניים החלו לברוח וחזרו למוסך שבו הצטיידו בנשק, הם הכניסו את האדקחים לתוך שקית וקברו אותה באדמה. משם נסעו לחיפה, ככל הנראה כדי לספק אליבי למעשיהם באותו לילה.

השניים נעצרו בחיפה, האקדחים שהחביאו נמצאו וכל מעשיהם באותו לילה הוצאו ממכשירי הקלטה שמחוברים למצלמות ברחבי נחף. העבירות שמיוחסות לשניים הן קשירת קשר לביצוע פשע (ירי מנשק חם) ועבירות נשק. לדברי מפקח מוחמד סבאח, ראש משרד חקירות בתחנת המשטרה במג'ד אל-כרום, "בזכות נוכחות מוגברת של המשטרה בנחף הבחנו בחשודים, התחקנו אחריהם, תפסנו את האקדחים ותפסנו את שני הנאשמים שנמלטו מהכפר. סבאח אמר שבכפר הרבה סכסוכים אלימים שבמסגרתם הם התכוונו לפגוע במישהו. בזכות הנוכחות המוגברת שלנו מנענו ארוע אלימות קשה ואחר כך אספנו צילומים רבים שבעזרתם התחקינו אחרי מעשיהם של השניים".

  • עוד באותו נושא:
  • נחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully