וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: 38 מחבלים חוסלו בתקיפה בבית הספר בעיר עזה

12.8.2024 / 6:00

לוואלה נודע כי שב"כ הוא שהפיק מודיעין מדויק על מבנה בתוך מתחם בית הספר המאכלס עשרות מחבלים, ומשמש כמפקדת טרור. לאחר שהתברר שאין במבנה נשים או ילדים, בצה"ל החליטו לתקוף. בעוד צה"ל משמיד תשתיות טרור, חמאס הולך ונדחק לבתי ספר, מרפאות ושאר מבנים אזרחיים

אומת חיסולם של לפחות 19 מחבלי חמאס וגא״פ בתקיפת המפקדה הצבאית בבית הספר 'אל-תבאעין'/דובר צה"ל

בעוד שביום שבת דובר צה"ל הודיע כי 19 מחבלים חוסלו בתקיפה בבית הספר אל-תבאעין בעיר עזה ובהם אשרף ג'ודה, מפקד חטיבת מחנות המרכז של ארגון הג'יהאד האסלאמי, לוואלה נודע כי שב"כ ואמ"ן הצליחו לאמת כי מניין המחבלים ההרוגים בתקיפה הוא 38. במערכת הביטחון ממשיכים בהערכות וייתכן שהמספר עוד יעלה. הדבר עומד בניגוד לטענות הפלסטיניות לפיהן בתקיפה נהרגו כ-100 אזרחים בלתי מעורבים.

אומת חיסולם של לפחות 19 מחבלי חמאס וגא״פ בתקיפת המפקדה הצבאית בבית הספר 'אל-תבאעין', תצלומי אוויר של לפני ואחרי המתקפה. 10 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
רק מבנה אחד במתחם בית הספר הותקף. בית הספר אל-תבאעין' בעיר עזה/דובר צה"ל

לקראת התקיפה, שב"כ הביא מודיעין מדוייק על מבנה אחד בתוך מתחם בית הספר שהפך בפועל למפקדת טרור ובו מסתתרים עשרות מחבלי חמאס והג'יהאד האיסלאמי. לאחר שהתברר כי במבנה אין ילדים ונשים, הוחלט לתקוף את המבנה. במערכת הביטחון שיבחו את המודיעין שהביא שב"כ, ואת התקיפה המדויקת של מרכז האש בפיקוד הדרום בפיקודו של אל"מ י'.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
צה"ל חיסל מחבל שעסק בשיגורי רקטות לשטח הארץ ולקח חלק בטבח השבעה באוקטובר, 4 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
ארגון הטרור הופכים מבנים אזרחיים למפקדות. פעילות צה"ל בעזה/דובר צה"ל

לאורך המלחמה חמאס והג'יהאד האסלאמי הפכו מבני בתי הספר, מרפאות, בתי חולים, מסגדים ומבנים של ארגוני סיוע בינלאומיים למפקדות טרור לאחר שצה"ל הרס את התשתיות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully