וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העולם הפסיד היום אוצר עצום": יהונתן דויטש מבית שאן נרצח בפיגוע הירי בבקעה

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 22:42

הצעיר היה לוחם מצטיין במגלן והשתחרר לפני כמה שבועות. הוא היה אמור להתחתן בחודש הבא והותיר אחריו ארוסה, חמישה אחים וזוג הורים. דויטש נורה מרכב חולף בכביש סמוך לצומת מחולה, נפצע באורח אנוש - ולאחר ניסיונות החייאה נאלץ צוות מגן דוד אדום לקבוע את מותו

זירת פיגוע הירי בבקעת הירדן .11 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יהונתן דויטש בן 23 הוא הנרצח בפיגוע הירי היום (ראשון) בבקעה. הוא נורה על ידי רכב חולף במרחב צומת מחולה שבחטיבת הבקעה והעמקים, נפצע תחילה אנוש ובהמשך נקבע מותו על ידי צוות מגן דוד אדום. יהונתן היה לוחם מצטיין במגלן והשתחרר לפני כמה שבועות. הוא היה אמור להתחתן בחודש הבא והותיר אחריו ארוסה, חמישה אחים וזוג הורים.

דויטש הוא בנם של אורי ותחיה שהגיעו לבית שאן לפני כעשור, כשאורי מונה לנהל את בית הספר אורט פסגות בעיר. המשפחה התערתה מהר בחיי הקהילה והפכה מעורבת בעיר. לזוג שישה ילדים. לפני שנה עבר אורי לנהל את בית הספר התיכון בפנימיית הנוער ימין אורד. הוא עצמו אח שכול- אחיו, דוד-צבי (דודי) דויטש שהיה לוחם בחטיבת הצנחנים נהרג בשנת 1991 בעת מילוי תפקידו בגבול הצפון.

יהונתן דויטש ז"ל. באדיבות המשפחה
"נורה על ידי רכב חולף במרחב צומת מחולה שבחטיבת הבקעה והעמקים". יהונתן דויטש/באדיבות המשפחה

ראש עיריית בית שאן נועם ג'ומעה ספד לו ואמר כי "יהונתן דויטש הי"ד הוא אדם גדול שנרצח והלך מאיתנו בטרם עת. לפני 6 שנים הוא פנה אליי בהודעת ווטסאפ: 'אהלן זה יהונתן דויטש מבני עקיבא ואני מחפש להתנדב בעיר'. הוא היה מתנדב סדרתי - בבני עקיבא, במטה המתנדבים בקורונה ובפרויקטים קהילתיים רבים. למרות הפרשי הגיל ראיתי בו חבר, גיבור בן 24, משוחרר טרי מיחידה מובחרת, לב ענק שהטביע חותם לא קטן בעיר בית שאן ובכלל. השם יקום דמו". תומר אהרוני, מכר של המשפחה, מסר: "להתראות חבר יקר. לא מעכל את המילים האלה. העולם הפסיד היום אוצר עצום שהוא עוד לא זכה להכיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יהונתן דויטש וחבריו לפני שבועיים, עם שחרורם משירות סדיר/באדיבות המשפחה
יהונתן ובת זוגתו אמונה ברגע האירוסין. באדיבות המצולמים
"היה אמור להתחתן בחודש הבא והותיר אחריו ארוסה, חמישה אחים וזוג הורים". דויטש וארוסתו/באדיבות המצולמים

פצוע נוסף בפיגוע - גבר בן 33, נפגע באורח קל, ופונה במסוק לבית החולים להמשך טיפול רפואי. הפיגוע בוצע בשתי זירות שונות, וההערכה היא שמדובר בלפחות שני מחבלים ברכב. צוות מגן דוד אדום בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו להם טיפול רפואי ראשוני במקום.

מתחקיר ראשוני של הפיגוע עולה כי שני הרכבים נסעו על כביש 90, הירי נפתח לעברם במרחק לא רב של עשרות עד מאות מטרים בודדים. נהג הרכב הלבן, שנפצע באורח אנוש מהירי ומותו נקבע כעבור זמן קצר, איבד שליטה על הרכב והידרדר לצד הכביש. נהג הרכב השני - רכב אספנות כחול, נפגע באורח קל אבל הצליח להתקדם בנסיעה עד לחבירה עם כוחות רפואה. בית החולים רמב"ם בחיפה עדכן כי הפצוע קל סבל מפגיעת רסיסים בלבד ולא נזקק להליך ניתוחי. מצבו מוגדר קל, והוא יושאר ביחידת הטראומה של להשגחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully