וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המספר עוד צפוי לעלות": לפחות 25 מחבלים חוסלו בבית הספר בעזה

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 8:25

בניגוד לטענות הפלסטינים על הרג של בלתי מעורבים, בצה"ל התעקשו כי מתוך כל המבנים במתחם בבית הספר הותקף רק בניין אחד, שבו לא היו נשים וילדים. בסוף השבוע האחרון חוסלו 15 פלסטינים שלקחו חלק בפשיטה על ישראל ב-7 באוקטובר. גורמי צבא: "במוקדם או במאוחר נגיע לכולם"

אומת חיסולם של לפחות 19 מחבלי חמאס וגא״פ בתקיפת המפקדה הצבאית בבית הספר 'אל-תבאעין'/דובר צה"ל

השב"כ ופיקוד הדרום תקפו בסוף השבוע בניין בבית ספר 'אל-תבאעין' בעיר עזה, שבו הסתתר אשרף ג'ודה, מפקד חטיבת מחנות המרכז של ארגון הג'יהאד האסלאמי.

בתגובה לטענות הפלסטינים כי נהרגו במבנה כמאה אזרחים בלתי מעורבים בטרור, הפיץ אתמול דובר צה"ל תמונה מאומתת על ידי גורמי המודיעין של 19 מחבלים שנכחו במבנה. לוואלה נודע הבוקר כי המספר כבר עלה ל-25 מחבלים מאומתים, והמספר עוד יעלה נוכח המודיעין המקדים לפעולת ההתקפה, רק שכעת יש לאמת את שמות ההרוגים שנכחו בבניין. עוד התעקשו בצה"ל כי מתוך כל המבנים במתחם הותקף רב בניין אחד, שבו לא היו נשים וילדים.

שמותיהם ותמונותיהם של מחבלים שחוסלו במפקדה הצבאית בבית הספר 'אל-תבאעין' בתאריך 10.8.24 בדרג׳ תפאח בעיר עזה.. דובר צה"ל
שמותיהם של 19 מהמחבלים שפעלו במתחם בית הספר - וחוסלו/דובר צה"ל

גורמי ביטחון אמרו כי בשל הרס תשתיות של כלל ארגוני הטרור מתחת ומעל הקרקע, הם משתלטים על בתי ספר, מסגדים ומוסדות חינוך שמהווים מקום מחסה לאזרחים, כדי להקים שם מפקדות טרור לתכנון פיגועים. לדברי הגורמים התעמולה השקרית של חמאס וג'יהאד אסלאמי נועדה להכשיר את התבססות הפעילים באותם מבנים.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
אומת חיסולם של לפחות 19 מחבלי חמאס וגא״פ בתקיפת המפקדה הצבאית בבית הספר 'אל-תבאעין', תצלומי אוויר של לפני ואחרי המתקפה. 10 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
מרחב התקיפה, לפני ואחרי/דובר צה"ל

בתוך כך, שב"כ דיווח בסוף השבוע האחרון כי יחד עם מרכז האש של פיקוד הדרום בפיקודו של אל"מ י', הצליחו להרוג בשבוע האחרון מעל 15 פלסטינים שלקחו חלק בפשיטה על ישראל ב-7 באוקטובר.

עד כה חוסלו כ-400 פלסטינים שלקחו חלק בפשיטה בשבת השחורה, ולדברי גורמי צבא, המאמץ של שב"כ לאתרם אותם ושילוב האש המדויק של מרכז האש, מייצרים אימה ופחד בקרב כל מי שחדר לישראל וביצע מעשי זוועה. "המסר הוא: נגיע לכולכם. במוקדם או במאוחר. זה רק עניין של זמן", אמרו הגורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully