וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: יבוא יום שנוער הגבעות, שהיום רוצח פלסטינים בשטחים, יירה עלינו

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 18:45

בדיון של "ועדת החקירה האזרחית" אמר ראש הממשלה לשעבר: "מי שמסוגל היום לעשות את מה שנוער הגבעות עושה ביהודה ושומרון מחר יהיה מסוגל לעשות את זה גם כלפי יהודים שהוא חושב שלא נאמנים למדינה", והאשים את "שר הטיק טוק" איתמר בן גביר שממנו "קיבלו נשק בלתי חוקי"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט: "יבוא יום שנוער הגבעות, שהיום רוצחים פלסטינאים בשטחים, ירו עלינו"/ועדת החקירה האזרחית

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט השתתף היום (חמישי) בדיון מיוחד של ועדת החקירה האזרחית על החלטות הדרג המדיני, והשפעתן על אסון 7 באוקטובר. במהלך הדיון אמר אולמרט: "יבוא יום שנוער הגבעות, שהיום רוצחים פלסטינים בשטחים, ירו עלינו. כשהם יחשבו שיש סיכון בלקיחת אדמות הקודש שלהם, זה יקרה. מי שמסוגל היום לעשות את מה שנוער הגבעות עושה ביהודה ושומרון, מחר יהיה מסוגל לעשות את זה גם כלפי ישראלים ויהודים שהוא חושב שלא נאמנים למדינה כי הם עושים ויתורים".

אולמרט הוסיף: "אני אומר את זה עכשיו, כי אגיד את זה גם בועדת החקירה הבאה שתקום. ההסתערות על בסיסי צה"ל השבוע הייתה רק ההתחלה. יבואו אלה שקיבלו נשק בלתי חוקי משר הטיק טוק והם יסתערו גם עלינו".

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט: "יבוא יום שנוער הגבעות, שהיום רוצחים פלסטינאים בשטחים, ירו עלינו". ועדת החקירה האזרחית, אתר רשמי
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט: "יבוא יום שנוער הגבעות, שהיום רוצחים פלסטינאים בשטחים, ירו עלינו"/אתר רשמי, ועדת החקירה האזרחית

אולמרט גם תקף את נתניהו: "כבר 15 שנה שיש קונספציה כי כל גורם ביטחוני בכיר שאומר משהו הופך להיות יעד להכפשה, להשמצה ולהטלת דופי על ידי ראש הממשלה. כל מי שהעזו להגיד משהו נמחקו, ערערו על האמינות והאינטגריטי שלהם".

הוא סיפר: "בא אליי פעם ראש אחד מגופי הביטחון הכי חשובים במדינה, אחרי מבצע מסוים שהייתה בו חריקה. והוא אמר לי - ישבנו אצל ראש הממשלה, ישב איתי אחד מהבכירים ביותר שהוא אחד מגיבורי עם ישראל שהיה אחראי למבצעים אדירים בחו"ל. וראש הממשלה משפיל אותו ומכפיש אותו ומזלזל בו. אחרי הישיבה אותו אדם ביקש לשים את המפתחות וללכת הביתה. איש חשוב מאוד במערך ביטחוני רגיש במדינת ישראל שאני צריך לשבת ולשכנע אותו לא להגיש את התפטרותו".

על העברות הכספים לחמאס אמר ראש הממשלה לשעבר: "אמרתי 20 פעם לא לעשות את זה, הרבה לפני אוקטובר. התנגדתי להעברת הכספים. אמרתי שזו סכנה למדינת ישראל.כמו שאותו (נתניהו) אפשר לקנות בכסף, הוא חשב שאפשר לקנות את יריביו בכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully