וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש: הגענו לבית מפקד תחנת חדרה כדי לתפוס את הנייד שטען שנשבר לו

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 16:40

לאחר שפקדו את ביתו של מפקד תחנת חדרה בקריית אתא, היום הוא זומן לחקירה חוזרת במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים, הטוענת כי בנוסף לעבירות המיוחסות לו בנוגע לאלימות כלפי מפגינים, נוספה עבירה של שיבוש הליכי חקירה: "מסר שמכשירו הסלולרי נשבר ומשכך לא יכול למסור אותו"

"יש לנו צו": במח״ש הגיעו לבצע חיפוש בבית של סנ"צ עמית פולק/מערכת וואלה

מפקד תחנת חדרה סנ"צ עמית פולק נחקר היום (חמישי) במח"ש חיפה, לאחר שאתמול הגיעו צוות מטעם היחידה לחיפוש בביתו בקריית אתא, ולקחו את מכשירו הסלולרי. החיפוש התבצע על רקע חקירת החשדות נגדו בתקיפת "לוחמי כיפור 73" - המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שימוש לרעה בכוחו משרתו וכן בשיבוש הליכי חקירה.

חוקרי מח"ש הגיעו לביתו לאחר שטענו שניסו לתפוס אותו בטלפון ולא צלחו. משכך, נאלצו להמתין לו מחוץ לביתו. פולק וסנגורו עו"ד עמית חדד מכחישים בתוקף שחוקרי מח"ש ניסו לתפוס אותם בטלפון במהלך היום, ומסרו כי מדובר בתירוץ מדוע הגיע לביתו ב-21:00. מטעם מח"ש נמסר כי "בחקירתו מוקדם יותר השבוע טען סנ"צ פולק בפני חוקריו כי מכשירו הסלולרי נשבר ומשכך אין באפשרותו למסור להם אותו".

עמית פולק. שלומי גבאי
"טען בפני חוקריו כי מכשירו הסלולרי נשבר ומשכך אין באפשרותו למסור להם אותו". סנ"צ עמית פולק/שלומי גבאי

עוד הוסיפו במח"ש כי "מבדיקות שערכה מח"ש, כדין ובכפוף לצו בית משפט, עלה כי הטענה אינה נכונה לכאורה. לפיכך, אמש נתפס הטלפון הנייד של סנ"צ פולק על ידי חוקרי מח"ש מחוץ לביתו. נשוב ונדגיש כי טענותיהם של באי כוחו של סנ"צ פולק, לפיהן בוצע חיפוש בביתו לעיני ילדיו הקטינים בשעת לילה מאוחרת - חסרות בסיס. החקירה ממשיכה".

במענה להודעה שהוציאה מח"ש עו"ד עמית חדד ונועה מילשטיין מסרו כי "אין אמת בתגובה. סנ"צ עמית פולק תיאר את הדברים באופן מדויק למח"ש ואם הם היו מתאמצים מעט לבדוק אותם, הם היו יודעים זאת. לגופם של דברים, אתמול בלילה חוקרי מחש הגיעו לבצע חיפוש בביתו של סנצ פולק, החיפוש מתועד בוידאו. רק בעקבות התערבות סנגוריו, במקום לבצע חיפוש בבית, נתפס הטלפון הסלולרי שלו. כל מהלך הדברים נעשה לעיני רעייתו והילדים. במקום להתנצל על הדרך הפוגענית, מח"ש ממשיכה להפיץ הודעות לא נכונות. מצופה ממח"ש לנהוג אחרת". הסנגורים ביקשו להבהיר כי "נתפס טלפון חדש שנקנה יום קודם לכן, בגלל שהקודם נשבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully