וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש פשטה על ביתו של מפקד תחנת חדרה החשוד בתקיפת מפגינים

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 0:18

פשיטת ה"פתע" על ביתו של סגן-ניצב עמית פולק בקריית אתא התקיימה בהמשך לחשדות נגדו בגין תקיפת מוחי "לוחמי כיפור 73", שימוש לרעה במשרתו ושיבוש הליכי חקירה. סנגוריו, עו"ד עמית חדד ונועה מילשטיין: "לא מתקבל על הדעת שמח"ש תרד למגרש הפוליטי, מדובר בשוטר מצטיין"

בווידאו: מהומה ועימותים בין שוטרים למפגינים בתל אביב/צילום: שלומי גבאי

חוקרי מח"ש הגיעו הערב (רביעי) לחיפוש בביתו בקריית אתא של סגן-ניצב עמית פולק, מפקד תחנת חדרה, ותפסו את מכשיר הנייד שלו. זאת, על רקע חקירת החשדות נגדו בתקיפת "לוחמי כיפור 73" - המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שימוש לרעה בכוחו משרתו וכן בשיבוש הליכי חקירה.

"בשעה ⁦‪21:00‬⁩ בערב הגיעו חוקרי מח"ש לביתו של קצין במשטרה כדי לבצע חיפוש במקום, כשהם מעירים ילדים קטנים וגורמים לבהלה", זעמו סנגוריו, עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין. "לא מתקבל על הדעת שמח"ש תרד למגרש הפוליטי, 'תבחר צד' ותחקור קצין משטרה שכל חטאו שביצע את תפקידו כפי שמצופה ממנו וכפי שהונחה לעשות. עוד פחות מתקבל על הדעת שיבצעו חיפוש בשעה כל כך מאוחרת כאילו מדובר בחבר בארגון פשיעה, ולא בשוטר מצטיין ומוערך".

עמית פולק. שלומי גבאי
חשוד בתקיפת מפגינים ושימוש לרעה במשרתו. פולק/שלומי גבאי

לוואלה נודע שחוקרי מח"ש הגיעו לבית לאחר שניסו להשיג את פולק במהלך היום אך ניסיונות אלה לא צלחו. משכך, הם המתינו לו מחוץ לביתו וככל הנראה כלל לא נכנסו לבית, האישה והילדים יצאו אליהם והתפתח אירוע קולני.

חקירתו של פולק תוכננה להתקיים הלילה אך התערבות סנגורויו מנעו זאת. בתום ויכוח קולני שהתפתח מחוץ לבית, נתפס הטלפון הנייד שלו, בו החוקרים התעניינו וסוכם כי ייחקר מחר בבוקר.

מטעם המחלקה לחקירות שוטרים נמסר: "הפרטים המובאים בהודעת בא כוחו של סנ"צ פולק אינם מדויקים. מפאת העובדה כי התיק עודנו מצוי בעיצומה של חקירה מתנהלת. לא נוכל להתייחס בעת הזאת לטענות המובאות בהודעה".

  • עוד באותו נושא:
  • מח"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully