וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מפונים מקריית שמונה חשודים באונס של תושבת חיפה

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 7:06

המתלוננת טוענת כי נוצלה מינית על ידי הזוג, שהציגו את עצמם כ"רב ורבנית". השניים, בני 69 ו-78, הובאו לבית משפט השלום בחיפה ולבקשת המשטרה הוארך מעצרם ב-5 ימים. נבדק חשד לפגיעה מינית גם בילדתה בת ה-4

עדויות קשות על אונס ואלימות מינית במלונות המפונים/ערוץ הכנסת

המשטרה עצרה אמש (רביעי) זוג תושבי קריית שמונה מפונים בני 69 ו-78 בחשד לאונס, לאחר שתושבת חיפה התלוננה במשטרה כי נוצלה מינית על ידי השניים שהציגו את עצמם כ"רב ורבנית" והיא פותתה לבצע אקטים מיניים "ברב", כביכול במסגרת תהליך ריפוי. נבדק חשד כי פגעו מינית גם בילדתה כבת ה-4. הבוקר, בבית משפט השלום בחיפה, לבקשת המשטרה הוארך מעצרם ב-5 ימים.

המשטרה מייחסת לבני הזוג עבירות אינוס ומעשה מגונה, סחיטה בעלת אופי מיני, התחזות וקשירת קשר לפשע. זאת, באירועים שונים במהלך השנתיים האחרונות בקרית שמונה ובחיפה.

בתל אביב מתנדבים ומתנדבות עם פעילויות חינוכיות לילדי הדרום שפונו לבתי מלון. צילום:דוברות תל אביב יפו, אתר רשמי
בתל אביב מתנדבים ומתנדבות עם פעילויות חינוכיות לילדי הדרום שפונו לבתי מלון/אתר רשמי, צילום:דוברות תל אביב יפו

זו אינה הפעם הראשונה שמדווחים אירועי ניצול מיני ועבירות מין במלונות שבהם שוהים מפונים. בחודש פברואר, המשטרה פתחה בחקירה נגד ציון ונונו, תושב קריית שמונה בן 64, שפונה למלון בהרצליה, בעקבות דיווח של אם לילדה בת 4, על חשד לביצוע עבירות מין.

לפי המשטרה, כבר בשלבים מוקדמים של החקירה הועלו חשדות לפגיעה מינית במספר קטינים נוספים. על פי החשד, ונונו ניצל את שהותו כמפונה במלון, ובמהלך פעילויות לילדי בני משפחות מפונים ששהו עימו במלון בהרצליה, הגיע לאזורי הפעילות, ופיתה ילדים בני 7-3, להגיע עמו לחדרו, שם ביצע עבירות חמורות של מעשי סדום ומעשים מגונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully