וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע להפעלות במלון ופיתה בסוכריות: ציון ונונו יואשם בביצוע מעשים מגונים בילדים מפונים

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 15:40

כתב אישום יוגש נגד תושב קריית שמונה, בן 64, שנעצר לאחר שביצע מעשים מגונים בילדים בני 7-3, במלון בו שהה עימם לאחר שפונו מהצפון בשל המלחמה. בחקירתו עלה כי הגיע לפעילויות של הילדים במלון, ושם פיתה אותם להגיע לחדרו. עוד עלה מקרה אחר בו פגע בילד במשך 9 שנים

הצהרת תובע נגד גבר בן 64 החשוד בעבירות מין בילדים מפונים/דוברות המשטרה

ציון ונונו, החשוד בביצוע מעשים מגונים בילדים במלון מפונים בהרצליה, יואשם היום (ראשון) בעבירות חמורות של מעשי סדום ומעשים מגונים. ונונו, תושב קריית שמונה בן 64, שפונה מעירו למלון בעקבות המלחמה בצפון, נעצר לפני כשלושה שבועות.

שוטרי תחנת גלילות פתחו בחקירה ב-8 בפברואר, מיד לאחר קבלת דיווח של אם לילדה בת 4 למוקד המשטרה על חשד לביצוע עבירות מין. לאחר חקירה ראשונית, עצרו השוטרים את ונונו.

לפי המשטרה, כבר בשלבים מוקדמים של החקירה הועלו חשדות לפגיעה מינית במספר קטינים נוספים. על פי החשד, ונונו ניצל את שהותו כמפונה במלון, ובמהלך פעילויות לילדי בני משפחות מפונים ששהו עימו במלון בהרצליה, הגיע לאזורי הפעילות, ופיתה ילדים בני 7-3, להגיע עמו לחדרו, שם ביצע בהם מעשים מגונים.

ציון ונונו החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינים במלון מפונים בגוש דן, 9 בפברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ציון ונונו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עם התקדמות החקירה חשפו השוטרים חשד למסכת התעללות מינית חמורה וממושכת, שביצע ונונו בקטין נוסף, במשך מספר שנים מאז שהיה בן 6 ועד שמלאו לו 15. על פי החשד, נהג החשוד לבצע בילד מעשי סדום, בעת שהוא ואביו התארחו בביתו.

משהבשילה החקירה הוגשה בסוף השבוע שעבר הצהרת תובע נגד ונונו והיום צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדו כתב אישום חמור בגין עבירות חמורות של מעשי סדום ומעשים מגונים.

עו"ד ענבר קינן שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את ציון שמואשם בביצוע עבירות מין בקטינים במלון המפונים: "מדובר באדם עם הנמכה קוגנטיבית, שבמשך שנים היה במסגרות שמותאמות למצבו. בית המשפט קיבל את בקשתנו והפנה אותו לוועדת אבחון לאנשים עם מוגבלויות. אנו נמתין לקבלת חוות הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully