וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה במלון המפונים: הוארך מעצרו של בן 64 מקרית שמונה החשוד במעשים מגונים בילדים

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 19:27

משטרת גלילות מנהלת חקירה נגד ציון ונונו, תושב הצפון שפונה למלון באזור גוש דן. הגבר חשוד שביצע עבירות מין בילדים בגילאי 4-7 שפונו גם הם למלון יחד עם משפחותיהם בעקבות המלחמה. בית המשפט האריך את מעצרו ב-6 ימים. גורם במשטרה: "חשוד בעל מסוכנות גבוהה"

עדויות קשות על אונס ואלימות מינית במלונות המפונים/ערוץ הכנסת

בית משפט השלום האריך היום (שישי) בשישה ימים את מעצרו של תושב קרית שמונה ציון ונונו בן ה-64, החשוד כי ביצע מעשים מגונים בשלושה ילדים בני ארבע עד שבע במלון מפונים באזור גוש דן. החשוד טען מצידו כי מדובר היה במגע פיזי "תמים", למרות שלא הייתה היכרות מוקדמת בינו לבין הילדים.

משטרת גלילות פתחה אתמול בחקירה כנגד גבר בן 64, שפונה מיישוב מגוריו שבצפון לבית מלון למרכז, עם קבלת תלונה נגדו. על פי החשד, פגע הגבר מינית בשלושה ילדים בגילאי ארבע עד שבע שפונו גם הם לבית המלון יחד עם משפחתם בגלל המלחמה. ממדי הפגיעה טרם הובהרו, כשבשלב הזה מיוחסת לחשוד עבירת ביצוע מעשים מגונים. מהמשטרה נמסר כי ייתכן שהחקירה תוביל לכיוונים נוספים.

ציון ונונו החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינים במלון מפונים בגוש דן, 9 בפברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ציון ונונו החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינים במלון מפונים בגוש דן, 9 בפברואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך חקירתו של ונונו, הוא כבר, הודה כי קיים מגע פיזי עם הילדה בת ה-4, אך טען שמדובר רק במגע "תמים". זאת, על אף שלא הייתה היכרות מוקדמת בינו לבינה. מעצרו הוארך ב-6 ימים.

"מימדי הפגיעה טרם הובררו עד תום", ציין השופט עלאא מסארווה, שהאריך את מעצרו, "ייתכן שהחקירה תוביל לכיוונים נוספים". הוא צייו כי מעיון בתיר החקירה עולות לא רק עדויות אלא גם גרסתו של ונונו עצמו הטוען בחקירתו כי "מדובר במגע פיזי תמים, על אף היעדר היכרות מוקדמת". מהחקירה עלה כי אחת מהילדות שהתה עם ונונו בחדרו. "אין צורך להרחיב בדבר המסוכנות, לשיטתי מדובר במסוכנות גבוהה", הוסיף השופט. "נדרשות פעולות חקירה שאורכות זמן ובעניין זה נדרשת חקירת ילדים שייתכן שתוביל לצורך בפעולות נוספות". הוא הזכיר כמובן שמדובר רק בשלב ראשוני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
נעצר חשוד בביצוע מעשים מגונים בשלושה ילדים במלון מפונים/דוברות משטרת ישראל

"ממה שלמדתי מהחשוד, לא נראה שמדובר ברף גבוה של עבירות מין", אמרה עו"ד ענבר קינן שמייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית. היא אף ביקשה שיוטל על המקרה צו איסור פרסום, ושהדיון יתקיים בדלתיים סגורות. רס"מ איגור ברונפמן בשם משטרת ישראל התנגד והשופט עלאא מסארווה נעתר לבקשת המשטרה. "דעתי שונה", ציין השופט, "לא רק שאין הצדקה לאיסור פרסום, אלא שלשיטתי קיימת הצדקה פוזיטיבית להתיר את הפרסום, גם משיקולים של חקירה אך מעבר לכך כאמור, אין הצדקה לגופו של עניין לאיסור פרסום, זאת לנוכח נסיבות ביצוע העבירה, גרסתו של החשוד והחשש שמדובר בפגיעה במספר קורבנות". ובינתיים, הפרסום של משטרת ישראל עובד: עולה כבר חשד לקרבן נוסף, רביעי, תינוק בן שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully