וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב משפחתה של החטופה כרמל גת: "יש לנו את כל הסיבות להאמין שהיא עדיין חיה"

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 10:25

למרות המתח באוויר מחשש לתקיפה איראנית, הבית הלבן מבהיר כי ישראל וחמאס קרובות מאי פעם לעסקה והפסקת אש. גיל דיקמן, בן דודה של החטופה, סיפר בריאיון ל-103FM על המחויבות מחד של דרעי וש"ס לעסקה וההבנה כי "באופן חד משמעי ישראל מעכבת את התשובה שהיא נותנת"

מאות בכיכר החטופים מציינים את יום הולדתו החמישי של אריאל ביבס/יותם רונן

בצל טענותיו של דובר המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן ג'ון קירבי, כי ישראל וחמאס קרובות מאי פעם להפסקת אש, בן דודה של החטופה כרמל גת, מגיב הבוקר (חמישי) בריאיון ל-103FM למה לדעתו העסקה בכל זאת מתעכבת.

"אנחנו מתחת לביתו של דרעי בירושלים", סיפר. "הקמנו מאהל, ישנו פה בלילה, ואנחנו כאן כדי לבקש ממנו להציב אולטימטום. מסרנו מכתב תחת דלתו, ועוד לא קיבלנו תשובה. אנחנו מחכים. אנחנו לא כאן בפעם הראשונה, מקווים שהוא ייצא אלינו". עוד ציין כי "דרעי וש"ס הם הגורם בממשלה שהכי מחויב לעסקת חטופים, ובדיוק בגלל זה אנחנו מקווים שיממשו את התמיכה הזאת. שיציבו אולטימטום ויגידו שצריך לעשות את זה עכשיו, ברוח הרב עובדיה".

נחטפה ב-7 באוקטובר. כרמל גת. באדיבות המשפחה
חגגה יום הולדת 40 בשבי חמאס לפני 3 חודשים/באדיבות המשפחה

עוד הוסיף כי "אנחנו נמצאים במצב בו ישראל היא זו שצריכה לתת תשובה. אנחנו מבינים באופן חד משמעי שישראל מעכבת את התשובה שהיא נותנת. אנחנו קרובים יותר מאי פעם, סוף סוף חמאס זז והגענו למצב בו מערכת הביטחון אומרת שיש עסקה ונתניהו לא נתן את התשובה. אנחנו רוצים לוודא שהוא ייתן אותה לפני שאנחנו מפסידים את העסקה. מה שאנחנו מבינים בימים האחרונים בשיחות עם גורמים מאוד בכירים, שמצויים במשא ומתן, זה שיש הזדמנות לתת תשובה ומעכבים אותה מכל מיני סיבות. זה לא ממש ברור".

על בת דודתו, סיפר גיל: "כרמל חגגה יום הולדת 40 במאי. היא כל כך אהבה את הודו, וכל כך אהבה לטייל ולהיות חופשייה, קשה להאמין שעכשיו היא נמצאת בשבי. נשארו מאחור 7 נשים. ביום השמיני היו אמורות להשתחרר 7 נשים שהיו ברשימה, ואז קרסה הפסקת האש, אנחנו לא יודעים למה דווקא הן נשארו מאחור. נועה ארגמני חזרה, השאר עדיין מחכות".

"אנחנו יודעים שהיא חיה כי שני חטופים שהשתחררו ביום החמישים אמרו לנו שהיא במצב טוב. הדבר הזה נכון לגבי היום ה־50, אנחנו ביום ה־307, אבל יש לנו את כל הסיבות להאמין שכרמל עדיין חיה. יש סיבות להאמין שרוב החטופים חיים, עשרות שיושבים ומחכים שיצילו אותם. אני מאוד מקווה שדרעי לא יצטרך להציב אולטימטום כי ישראל תיתן תשובה חיובית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully