וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס זעמה על מפגינים פרו-פלסטינים שהתפרצו לנאומה: "אני מדברת עכשיו"

מתנגדי המלחמה בעזה הפריעו לדבריה של המועמדת הדמוקרטית בעצרת בחירות במישיגן - מדינת מפתח, שבה ריכוז הערבים-האמריקנים הגדול ביותר בארה"ב. "אם אתם רוצים שטראמפ ינצח - תמשיכו להגיד את זה", תקפה. המפגינים דרשו ממנה שתשקול אמברגו נשק על ישראל

סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס בעצרת בחירות בדטרויט, מישיגן, 7 באוגוסט 2024. רויטרס
לקולות הפרו-פלסטיניים במישיגן יהיה משקל רב בבחירות. האריס בעצרת בדטרויט, הלילה/רויטרס

מפגינים פרו-פלסטינים הפריעו הלילה (חמישי) לנאומה של סגנית הנשיא והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב קמלה האריס במה לך עצרת בחירות בדטרויט. אחרי שהמפגינים האשימו אותה בתמיכה ברצח עם בעזה, האריס עצרה את נאומה - פנתה למפגינים ואמרה: "אם אתם רוצים שדונלד טראמפ ינצח - תמשיכו להגיד את זה. אם זה לא המצב - אני מדברת עכשיו".

היא הסתייעה באלפים מתומכיה, שקראו "קמלה" כדי להשתיק את המחאה הקטנה, וצוות הקמפיין של האריס ליווה במהרה את המפגינים אל מחוץ לאולם.

ההפרעות - הראשונות שבהן נתקלה האריס בעצרת מאז החליפה את הנשיא ג'ו ביידן כמועמדת המפלגה הדמוקרטית - מצביעות על כך שהמלחמה בעזה נותרה סוגיה בולטת בקרב המצביעים במישיגן, שבה נמצא הריכוז הגדול ביותר של אמריקנים ממוצא ערבי בכל ארצות הברית.

מנהיגי "התנועה הלאומית הבלתי מחויבת", שתמכה בהצבעה "לא מחייבת" בפריימריז הדמוקרטיים במקום להצביע לביידן, שוחחו בקצרה עם האריס בעצרת בדטרויט.

"הבוחרים במישיגן רוצים לתמוך בכם, אבל אנחנו צריכים מדיניות שתציל חיים בעזה עכשיו. אני נפגשת כל יום במישיגן עם חברי קהילה שמאבדים עשרות ומאות בני משפחה בעזה. כרגע, אנחנו צריכים אמברגו נשק", אמרה ליילה אלאבד, אחת המייסדות של התנועה, להאריס.

בהצהרה, דובר הקמפיין של האריס אמר רק כי "בשיחה קצרה זו", סגנית הנשיא "הבהירה מחדש שהקמפיין שלה ימשיך להיות מעורב עם קהילות אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully