וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהוסגר לישראל: סולומון אברמוב מואשם בשורה של מעשים מגונים בקטינים

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 17:34

אברמוב, ששמו עלה כחשוד בפרשיית היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, מואשם בריבוי מעשים מגונים ב-2 קטינים. לפי כתב האישום, אברמוב התיידד עם המתלוננים במסגרת נסיעות שערך לחלוקת ספרי צדיקים בצמתים ברחבי הארץ, בהן נהג לבצע בהן מעשים מגונים תוך ניצול אמונם בו

בווידאו: אמו של מוישי קליינרמן תוקפת את המשטרה על כך שאין קצת חוט 99 ימים מאז שהוא נעדר/צילום: מנחם קולדצקי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית משפט בעיר כתב אישום נגד סולומון אברמוב, תושב ירושלים בן 37 בגין ריבוי מעשים מגונים ב-2 קטינים. אברמוב נעצר באנגליה בחודש שעבר והוסגר בהמשך לישראל לאחר 10 חודשים בהם שהה בהימלטות מרשויות החוק. שמו של אברמוב עלה כחשוד בפרשיית היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, זאת לאחר שנעצר באוגוסט 2022 בחשד שהיה מעורב בהיעדרותו אך כעבור מספר ימים שוחרר.

לפי כתב האישום, במהלך שנת 2021 התיידד אברמוב עם המתלוננים, כאמור 2 קטינים, במסגרת נסיעות שערך לחלוקת ספרי צדיקים בצמתים ברחבי הארץ. במהלך אותן הנסיעות ביצע בהם שורה של מעשים מגונים חרף סירובם ותוך ניצול אמונם בו.

סולומון אברמוב. מואשם בריבוי מעשים מגונים ב-2 קטינים.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סולומון אברמוב. מואשם בריבוי מעשים מגונים ב-2 קטינים./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בכתב האישום מתואר כי באחת מהנסיעות ברכב תקף אברמוב מינית את אחד המתלוננים, שכדי לברוח ממנו קפץ מהרכב והתגלגל על הכביש. לבקשת הפרקליטות מעצרו הוארך עד תום ההליכים.

נוכח האישומים נגדו והחשדות בגינן נעצר בעבר בפרשיית היעדרותו של מוישי קליינרמן ביקש סנגורו לבודד אותו מאסירים אחרים. "הוא טעון הגנה ברמות קיצוניות" הסביר, "הוא חייב להישמר בהפרדה מאסירים אחרים בשים לב לאישומים שבהם הוא מואשם, ולפרסום הנרחב בכלי התקשורת אודות חשדות שאינם קשורים לכתב האישום שהוא נחקר בקשר אליהם".

עו"ד רועי אטיאס, המייצג את סולומון אברמוב, מסר בתגובה: "מרשי אינו קשור בהעילמות הנער חלילה, מסר את כל מה שהוא יודע, הוא עובר עינויים של ממש כניסיון לחלץ מפיו הודאת שווא. אני מתכוון לדווח למשרד המשפטים באנגליה על שורה ארוכה של הפרות הסכם ההסגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully