וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש עדות ישירה שנתניהו מעכב ביודעין עסקת חטופים"

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 13:46

אשל גת, שאשתו כנרת נרצחה ב-7 באוקטובר ובתו כרמל נחטפה לעזה, תקף את ראש הממשלה וטען כי הוא מעכב ביודעין עסקה לשחרור חטופים. "הציבור צריך לדעת. זו אינה ספקולציה או פרשנות עיתונאית, אלא אמת פשוטה ואכזרית שמבוססת על עדות ישירה ממי שעוסק במו"מ באופן יומיומי"

בן גביר לבן דודה של החטופה כרמל גת בכנס מוניאקספו : "תפסיק להיות שמאלן"/לפי סעיף

אשל גת, אביה של כרמל גת, שנחטפה מקיבוץ בארי לפני עשרה חודשים בדיוק, העביר היום (רביעי) ביקורת חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי הוא מעכב עסקה לשחרור חטופים בכוונה. "הציבור צריך לדעת; ראש הממשלה מעכב ביודעין ובמכוון עסקה שיכולה להסגר ברמה המיידית", אמר גת.

לטענתו, לא מדובר בספקולציה או פרשנות עיתונאית, אלא "אמת פשוטה ואכזרית שמבוססת על עדות ישירה ממי שעוסק בנושא המו"מ באופן יומיומי".

רה"מ בנימין נתניהו, שלמה קרעי, דיון 40 חתימות, 17 ביולי 2024. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
"מעכב ביודעין ובמכוון עסקה שיכולה להסגר ברמה המיידית". ראש הממשלה נתניהו/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90
אשל, כנרת וכרמל גת. באדיבות המשפחה
"הגיע הזמן לחתום את האירוע". אשל, כנרת וכרמל גת/באדיבות המשפחה

כרמל גת בת ה-40 הגיעה לפני עשרה חודשים לבקר את הוריה בקיבוץ בארי. בבוקר 7 באוקטובר אמה, כנרת גת, נרצחה, וכרמל נחטפה לעזה. אשל גת, עושה לילות כימים במאבק להחזרת בתו, ימיו מלאים בדאגה ובכאב, וכעת גם בכעס.

"נתניהו נוקט צעדים מעשיים שתכליתם עיכוב ודחייה, תוך שהם משווקים לציבור כמראית עין של 'דרישות ביטחון ענייניות'", אומר גת. "בעוד שכל גורמי המקצוע העוסקים במו"מ ממליצים לחתום על העסקה, לרה"מ שיקולים זרים שגוזרים סבל מתמשך ואף מוות של החטופים. הגיע הזמן לחתום את האירוע, לחתום על עסקה ולהציל את החטופים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully