וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסימטריה הזו לא מוצאת חן בעיניי": ח"כ מהליכוד נגד בלינקן

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 11:19

ח"כ בועז ביסמוט יצא נגד מזכיר המדינה האמריקני במהלך ראיון לרדיו 103FM: "הוא קורא לישראל ולאיראן לגלות איפוק, הסימטריה הזו לא מוצאת חן בעיניי". ביחס לטענות לפיהם נתניהו הוא זה שמטרפד את עסקת החטופים: "הוא לא שינה אות אחת מההצעה שלו ב־27 מאי"

שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן בקטאר, 12 ביוני 2024/רויטרס

עסקת החטופים היא אחד הנושאים החשובים ביותר בתקופת המלחמה עבור הציבור הישראלי. ח"כ בועז ביסמוט (הליכוד) הבהיר את עמדתו בנוגע לעסקה בראיון לרדיו 103FM, והעביר ביקורת על העמדה האמריקנית כלפי ישראל בעת ההסלמה במזרח התיכון.

"אני רוצה לראות את 115 החטופים חוזרים, אני לא רוצה רון ארדים. זה במטרות המלחמה, זה כמובן מיטוט שלטון חמאס, אבל השבת החטופים ולכן השבת החטופים וחתימה על הסכם להשבתם או עסקה אם תרצו, זה בטח לא הפסד", הדגיש.

ח"כ בועז ביסמוט ממפלגת הליכוד בראיון באולפן וואלה! 18 במאי 2023. ראובן קסטרו
"אני לא רוצה רון ארדים". ח"כ בועז ביסמוט/ראובן קסטרו

על הטענות לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא זה שמטרפד את העסקה אמר: "ראש הממשלה לא שינה אות אחת מההצעה שלו ב־27 מאי, והוא גם יזם עסקאות קודמות מתחילת דצמבר. הגיע הזמן גם שאנחנו כאן בישראל לא ניקח את חמאס כצדיקים. אני רוצה את כולם בבית. מצד שני, מה חמאס רוצה? צריך לברוח מהאמת?".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

בהמשך יצא גם נגד מזכיר המדינה האמריקני: "בלינקן, על פי מהדורת החדשות, קורא לישראל ולאיראן לגלות איפוק, הסימטריה הזו לא מוצאת חן בעיניי".

שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן בקטאר, 12 ביוני 2024. רויטרס
שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן בקטאר, 12 ביוני 2024/רויטרס

"אנחנו רוצים עסקה. אחרי השיחה עם משפחות התצפיתניות אני רוצה את זה יותר מתמיד, מצד שני, חמאס לא יישאר שם, וחמאס גם רוצה עסקה שבה הוא ייתן לך כמות מזערית של חטופים, הוא נשאר בעזה, הוא אחרי זה גם מקבל את המיליארדים", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully