וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח איש השב"ס יוחאי אבני: בית הדין הצבאי האריך את מעצרו של החשוד ב-8 ימים

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 11:57

אבראהים מנצור החשוד ברצח, עמד זו הפעם השלישית בדיון הארכת מעצר. מנצור, עציר ביטחוני לשעבר המשויך לחמאס, חשוד כי רצח את אבני בדירתו בגבעון החדשה, ולאחר מכאן שרף את גופתו ואת הדירה יחד איתה. במשטרה מבהירים: עדיין בודקים כיוון חקירה פח"עי

אחותו של איש השב"ס שנרצח בביתו: "אין לנו ספק לגבי המניע, זה רצח על רקע לאומני"/שלומי הלר

בבית הדין הצבאי עופר האריך הבוקר (רביעי) ב-8 ימים את מעצרו של איברהים מנצור, החשוד ברצח איש שב"ס יוחאי אבני בביתו בגבעון החדשה. מדובר בדיון הארכת מעצר שלישי. באולם, נוכחים בני משפחתו של יוחאי אבני ז"ל ומפקדו של אבני, מפקד כלא עופר ודים גולדשטיין. על פי השופט בדיון : החשוד קשר את עצמו למיוחס לו, הודה ושיחזר את האירוע.

נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו לצורך ביצוע השלמות חקירה של הפרקליטות הצבאית וכן לפי פעולות חקירה של השב"כ. החשדות כלפי מנצור נותרו כשהיו: רצח, הצתה, התפרצות לדירת מגורים ושיבוש מהלכי משפט.

החשוד ברצח של יוחאי אבני ז"ל. דוברות משטרת ישראל
החשוד ברצח איש השב"ס יוחאי אבני - איברהים מנצור/דוברות משטרת ישראל

נציג המשטרה חזר על ממצאי החקירה כפי שהציג בדיון קודם: החשוד פרץ ב-7 ביולי לביתו של המנוח, סוהר שב"ס ורצח אותו באכזריות רבה. הוא לא תספק בזה והצית את הדירה על מנת להעלים ראיות. מיד לאחר הרצח הוקם צוות חקירה מיוחד של ימ"ר ירושלים ושב"כ. 3 ימים לאחר הרצח, צוות החקירה עצר את החשוד בביתו בכפר בידו. החשוד נחקר על ידי המשטרה 3 פעמים, והודה בחקירתו כיצד רצח אותו. החשוד ידע להצביע על פרטי חקירה מוכמנים. הוא ביצע שיחזור את הרצח והודה שוב במיוחס לו. במשטרה מבקשים עוד 24 פעולות חקירה.

במשטרה מבהירים בדיון: אנו ערים לטענותיו של החשוד וכן של בא כוחו בכל מה שהוביל לרצח האכזרי אמנם מחומר בחקירה המצויים בידינו הדברים לא כך וכל כיווני החקירה נבדקים.

בסיום הדיון, אחותו של יוחאי, ניצן אמרה כי :אין לנו ספק לגבי המניע. זה רצח על רקע לאומני. מקווים שימצו איתו את הדין בחומרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יוחאי אבני. באדיבות המשפחה
יוחאי אבני/באדיבות המשפחה

אבראהים מנצור הוא עציר ביטחוני לשעבר המשויך לחמאס. היתה לו היכרות מוקדמת עם הישוב גבעון החדשה, הממוקם בפאתי גבעת זאב בתוך מובלעת כפרים פלסטיניים עוינים. לצד הרקע הביטחוני של החשוד ברצח גם עבר פלילי בתחום עבירות רכוש. עוד עלה מפרטי החקירה, כי בין השניים כאמור לא הייתה היכרות מוקדמת, שכן החשוד ברצח לא נכלא בכלא עופר או במתקן אחר בו שירת יוחאי.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully