וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור מסתבך: תביעת לשון הרע הוגשה נגד רה"מ נתניהו

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 20:29

במסגרת ההתגוננות של בן יצחק מפני תביעת לשון הרע שהגיש נגדגו נתניהו, בן יצחק הגיש תביעה נגד ראש הממשלה. בתביעה טען כי המשתמש הרשמי של רה"מ פרסם תמונה של בן יצחק ומתחת כיתוב "דיקטטורים מזיזים רק עם כדור בראש". בנוסף, טען בן יצחק כי לא הוציא את דיבת נתניהו

בוטלה הרשעתו של פעיל מחאת בלפור גונן בן יצחק/שלומי הלר

עו"ד גונן בן יצחק הגיש היום (שלישי) תביעת לשון הרע נגד ראש הממשלה בגין פרסומים ברשתות החברתיות שבוצעו בין היתר על ידי המשתמש של ראש הממשלה נתניהו. בפרסומים נראו תמונות של גונן בן יצחק ומתחת נוסף כיתוב שבן יצחק לא כתב, בו נכתב "את ביבי צריך להוריד רק בכוח... דיקטטורים מזיזים רק עם כדור בראש".

ניתן להגיש תביעה נגד ח"כ עם חסינות, כשבית המשפט מחליט בדיון מקדמי האם החסינות מגנה עליו מפני התביעה.

דיון בתביעת לשון הרע של קריים מיניסטר נגד יאיר נתניהו. השלום, ת"א 29 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
דיון בתביעה אמור להתקיים באמצע חודש ספטמבר. עו״ד גונן בן יצחק/ראובן קסטרו

בנוסף, הגיש עו"ד גונן בן יצחק כתב הגנה בתביעה שהגיש נגדו ראש הממשלה בנימין נתניהו בחודש יוני האחרון. נתניהו, שמיוצג ע"י עו"ד אוריאל ניזרי, טוען כי השלושה - בן כספית, אורי משגב וגונן בן יצחק, הפיצו "מידע שקרי ומרושע נגד ראש הממשלה, שעניינו הצגת מצגי שווא בדבר מצבו הבריאותי, כל זאת תוך הפצת שקרים זדוניים, מרושעים וחמורים ביותר". לפי לשון התביעה, הדברים שהופצו "כוללים קביעות עובדתיות כגון: רה"מ חולה בסרטן הלבלב, אינו כשיר ועוד - דברים שהינם שקר וכזב. רה"מ הינו אדם בריא לחלוטין לגילו".

בן יצחק טוען בכתב ההגנה שנוסח ע"י עו"ד רוני וליאור קשלס כי הוא פרסם פניה פומבית לראש הממשלה נתניהו ברשתות החברתיות לאחר שפניה שלו בנושא למשרד ראש הממשלה לא נענתה וכי הפנייה נשלחה לאחר פרסומים בכלי תקשורת שונים לגבי מצבו הבריאותי של נתניהו.

דיון בתביעה אמור להתקיים באמצע חודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully