וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית נהריה: "אם תפתח מלחמת לבנון שלישית - היא תהיה האחרונה"

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 15:21

על רקע נחיל הכטב"מים שהכה את הגליל המערבי וגרם לפציעתם של של שישה, ראש העיר רונן מרלי מחזק את ידיהם של צה"ל והדרג המדיני, וקורא לתקיפה בלבנון, "דין ביירות כדין נהריה", אמר. "אם הם הביאו אותנו למצב של להיות או לחדול - אז אנחנו נהיה והם יחדלו"

כמט"מ בשמי הצפון .6באוגסוט 2024/לפי סעיף 27א

"אנחנו בשגרת חירום כבר עשרה חודשים, אנחנו בנהריה מנסים לשמור על השפיות של התושבים", אמר ראש עיריית נהרי רונן מרלי בראיון עם יניב לני ורביע באדר ברדיו צפון FM104.5, והתייחס לנחיל הכטב"מים שהכה היום (שלישי) בנהריה ובגליל המערבי, וגם לפציעתם של שבעה, בהם שניים באורח אנוש וקשה.

כטב"מ בנהריה . 6 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"סומך על מקבלי ההחלטות ועל הצבא שלנו שיעשו את מה שצריך". כטב"ם בשמי הצפון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אני מאמין ומקווה שמדינת ישראל תדע מה לעשות. אני סומך על מקבלי ההחלטות ועל הצבא שלנו שיעשו את מה שצריך כדי שלבנון תדע שיש מחיר כבד לפגיעה ביישובים, אני אומר תמיד - דין ביירות כדין נהריה, אני מציע למי שמקבל את ההחלטות בלבנון שלא יבדוק את עוצמתו של צה"ל", הזהיר.

תיעוד הנפילה בכביש 4 נהריה. 6 באוגוסט 2024. Giphy
"אם נפתחת מלחמה עם מדינת לבנון צריך לחרב את כל התשתיות". תיעוד נפילת הכטב"ם בנהריה/Giphy

יש שטוענים שעד כה, צה"ל לא הגיב בעוצמה מספקת. לאלו הוא אמר: "הנייה חוסל, מוחסן חוסל, שוכר חוסל, שני מפקדי אוגדות חוסלו. הפגיעה בכוח שם היא אנושה וכל מי שינסה להתעסק אני מניח שיחוסל. אני חושב שלא צריך לפגוע באנשים, אני חושב שאם נפתחת מלחמה עם מדינת לבנון צריך לחרב את כל התשתיות, שמדינת לבנון תחזור אחורה. אם תהיה מלחמה אז מלחמת לבנון השלישית צריכה להיות מלחמת לבנון האחרונה".

"למדינת ישראל יש אתגרים רבים, צריך להסתכל על כל התמונה, אם מחליטים להלחם בעזה, אז עזה תחילה, אם נחליט לעבור ללבנון, נעבור", קבע מרלי. "אני מציע לאיראנים ולחיזבאללה - למדינת ישראל ולעם ישראל אין מקום אחר. אם הם הביאו אותנו למצב של להיות או לחדול - אז אנחנו נהיה והם יחדלו, אין לי ספק לרגע ואני חושב שאת העוצמה הזאת הם ירגישו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully