וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילואימניקים ראו הוזהרתם: יתכן שתיקנסו על ידי צה"ל

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 10:55

מדובר במאמץ של צה"ל לתקן טעויות בזכאות המשרת ושגיאות הזנה. קנסות יחולקו רק לחיילים שהוזנו להם יותר ימי מילואים ממה שהם שירתו בפועל. במקביל, בצה"ל נשמעת ביקורת על יחידות שמגייסות מילואים שלא כצורך, ועל היעדר פיקוח על נושא ההתייצבות למילואים

הרמטכ״ל פגש לוחמי מילואים בגבול לבנון אנחנו מכינים מתקפה בצפון/דובר צה"ל

לוואלה נודע כי חיילי מילואים רבים קיבלו בימים האחרונים הודעה מצה"ל שלשונה: "לאחר בדיקה כוללת עם כלל סגלי הגדוד והחטיבה, נמצא כי לא היית בשירות מילואים פעיל בזמן המלחמה בתאריכים… עדכונך כי משמעות הדבר שהכסף שקיבלת על התאריכים הנ"ל והמענקים שקיבלת עבורם, יוחזר אל המדינה ואתה תקנס. היכרותך ואישורך".

מדובר צה"ל נמסר כי במקרה בו מזוהה טעות באשר לזכאות המשרת, או שגיאת הזנה של צה"ל, הם פועלים להצביע על הטעות ולתקן אותה. "כל חייל, סדיר או מילואים, שזכאי למענקים מסוימים - יקבל אותם", נכתב.

התרגיל החטיבתי של חטיבת המילואים כרמלי.24 באפריל 2024. דובר צה"ל
"יש בעלי תפקידים שמוזמנים לשמירות בגלל קשרים ולא כי צריך". משרתי מילואים/דובר צה"ל

במקביל, נשמעת בצבא ביקורת על היד החופשית הניתנת בכל הקשור למילואים. ברוח התקופה, יחידות רבות בצה"ל עדין מזמנות רבים מהמשרתים לימים מילואים למרות שלא תמיד יש בכך צורך. במקרים אחרים, חיילים שמזומנים למילואים מתייצבים באופן חלקי או לא בכלל, ואיש לא מדווח על כך. "יש בעלי תפקידים שמוזמנים לשמירות בגלל קשרים ולא כי צריך", מסרו גורמי צבא. "הגיע הזמן שצה"ל יעשה בזה סדר. ויבדוק מה מכסת המילואימניקים, מה הם עושים, והאם הם יעילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully